« Föregående · 561800 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Metal Guru: Men ni får väll hoppas att Janne släpper nån bomb då...han kanske har nån okänd son i Franska Div 2 som kommer? :)
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Db_04:
Det här med bomb är bara ett illasinnat rykte från folk som vill att tunnelbanepolisen i London ska gripa oss, och hålla oss häktade under hela grundserien.
Det här med bomb är bara ett illasinnat rykte från folk som vill att tunnelbanepolisen i London ska gripa oss, och hålla oss häktade under hela grundserien.
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Metal Guru:Har för mig att jag hört att ni bara ska ha en back :) men denna Atvars kanske är en hejjare till Center å blir er bomb? ;)
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Db_04:
ingenting hindrar väl från att både äta kakan, och ha den kvar..?
ingenting hindrar väl från att både äta kakan, och ha den kvar..?
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Enligt välunderrättade källor (mik.se) dyker denna Lettiske landslagsman upp i siljansbygden imorrn.
Mika Strömberg till Mora?
Enligt Hockeymagasinet.com ska Mora vara på jakt efter Djurgårdens finske back Mika Strömberg .
Han gjorde
56 Matcher ,1 Mål , 6 Ass (Totalt 7 Poäng) och satt utvisad i 18 minuter den gångna säsongen.
Han har spelat både VM & OS för Finland.
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=280
Han gjorde
56 Matcher ,1 Mål , 6 Ass (Totalt 7 Poäng) och satt utvisad i 18 minuter den gångna säsongen.
Han har spelat både VM & OS för Finland.
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=280
Sv: Silly Season inför 05/06
Slinger: ..nä han vill vi då inte ha! En gammal avdankad finne vars karriär är över...nä nog vill vi ha hit Mr Edmonton...
Sv: Silly Season inför 05/06
mr big:
Då är det väl Teemu Selänää!, det skulle väl bli en hyfsad förstärkning, kanske i 3:dje kedjan ;-))
Då är det väl Teemu Selänää!, det skulle väl bli en hyfsad förstärkning, kanske i 3:dje kedjan ;-))
Sv: Silly Season inför 05/06
mok:
Det vart bara så caps lock var nedtryckt och jag hade redan skrivit när jag såg det, så jag orka inte ändra...
Det vart bara så caps lock var nedtryckt och jag hade redan skrivit när jag såg det, så jag orka inte ändra...
Sv: Silly Season inför 05/06
mr big:
Du ska nog inte ta dina källor speciellt seriöst.. time will tell!
Du ska nog inte ta dina källor speciellt seriöst.. time will tell!
Sv: Silly Season inför 05/06
mr big: Men eftersom du skriker så måste du ju höra rätt dåligt med....
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum:
ENLIGT VAD JAG FÖRSTÅTT SÅ ÄR DET MYCKET TROLIGT EN FINNE TILL, INGET NAMN DOCK, DET KOMMER DIREKT FRÅN HARRI, OCH DET VAR INTE BARA JAG SOM HÖRDE DET...
ENLIGT VAD JAG FÖRSTÅTT SÅ ÄR DET MYCKET TROLIGT EN FINNE TILL, INGET NAMN DOCK, DET KOMMER DIREKT FRÅN HARRI, OCH DET VAR INTE BARA JAG SOM HÖRDE DET...
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04: ..nä det har du rätt i. Simons brukar ju förneka allt...sen helt plötsligt blir det sant...:)
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: skulle tippa på de :) klubben vill väll inte att nån läcker innan allt är klart
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: de förstår du väll att han inte kan....då blir Janne Simons inte glad
Sv: Silly Season inför 05/06
MrAce: de kan nog du svara på :) eftersom jag tror du vet vem den hemlige förstacentern är :)
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: även om de skulle va nån center från Juniorlaget lr NP Rams? :)
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: Jag tror zeb menar så här....de kommer säkert någon men att de inte behöver va nån ´´bomb´´ direkt.
Sv: Silly Season inför 05/06
zeb: Varför tror du inte det? Det är självklart att något är på g eftersom vi saknar en centerspelare i första lajnen..
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: tror du verklingen det? tror att det inte blir nån bomb, är nog den här veckan som gäller
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: Men det måste nog komma nått denna vecka..den beryktade bomben!
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04: Ja jag tror det, men det regnar så kommer inte..jag har redan sett dom på första isträningen!
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04: Måste meddela att upptakten går av stapeln idag......Ärtsoppa och punch först, sen tips och pilsner och en massa hockeysnack. Välkommen till Sollerön!!
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: Nepp....vid 17-18 tiden brukar man kunna se de första av dagens transaktioner där borta.
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: om Shawn skriver nytt kontrakt med Edmonton eller om han rentav nu går till Mora
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04:
...eller att han faktiskt senare klev ned ytterliggare en division och spelade med Brunflo.
...eller att han faktiskt senare klev ned ytterliggare en division och spelade med Brunflo.
« Föregående · 561800 · Nästa »
Db_04 : så en centerbomb är det inte.