Vad är det med Pitten?Han förlorade matchen åt oss i dag.Har han för dåligt betalt?dock 150.000kr/mån.Tycker ni han är värd det?
Målvakt
« Föregående · 967665 Till forumet
Sv: Målvakt
gnork: Knappast. Lückner har de två senaste säsongerna inte gjort en antydan till förändring i laget, även om man ligger under med 5-0.
Dessutom är det inte snällt att påstå att man ska kunna ta MODO:s kvittering. Skott från slottet, sidledsförflyttning och det ser ut som att den touchar på backens klubba.
Dessutom är det inte snällt att påstå att man ska kunna ta MODO:s kvittering. Skott från slottet, sidledsförflyttning och det ser ut som att den touchar på backens klubba.
« Föregående · 967665