Matchtråd Mora-MoDo 10/1
« Föregående · 485893 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
3 veckor till för Nikkola enl Hockeyradion.
Hörde ni vem som vred knät vid periodavslutet?
3 veckor till för Nikkola enl Hockeyradion.
Hörde ni vem som vred knät vid periodavslutet?
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
lex: Haha...lär röka som attan i 3:e perioden, får hålla mig hela pausen nu *S*
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru: Ja..tycker att Mora har tryckt på bra i andra...det har kännt som att en reducering har legat och väntat på sig.
Bengan kanske har blivit lite varm i kläderna nu? *peppar peppar*
Bengan kanske har blivit lite varm i kläderna nu? *peppar peppar*
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
Anders Nilsson skarvade in målet, inte Cleary. Skott från Cleary, kanske?
Höglund har växt i matchen, och Mora är på G enl P4.
Anders Nilsson skarvade in målet, inte Cleary. Skott från Cleary, kanske?
Höglund har växt i matchen, och Mora är på G enl P4.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Sedär...ytterligare en reducering. Var ute och rökte och möttes av TNT när jag kom in igen :)
Ska nog ta ett bloss snart igen..hehe
Ska nog ta ett bloss snart igen..hehe
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru: Undrar oroligt vem som sköter båsdörren i Höglunds frånvaro från den viktiga posten?
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru: Mycket synd. Men o andra sidan så kommer det fler matcher så det vore dumt att se till att han blir borta en längre tid.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru: Kör den jag också...men tyckte att 0-1 såg bättre ut än 1-3 ;)
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
lex: Mm..men o andra sidan så börjar väl MoDo i PP nu..inte alltid så lätt det heller
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
jag har gått över till text-tv för statistiken. se länk.
även sidorna 377 - 379 och 380 är ES-relaterat.
jag har gått över till text-tv för statistiken. se länk.
även sidorna 377 - 379 och 380 är ES-relaterat.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia: Synd MIK gjorde 1-3..Det är ju enkig expertisen mycket farligare för ett lag att leda med 3-0 i paus.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru:
Kvarnsveden håller på och bygga ut tror jag!!
Pappersbruket alltså!!
Nu skall jag iväg ocj träna snart. Ha det bäst!!
Bye!!
Kvarnsveden håller på och bygga ut tror jag!!
Pappersbruket alltså!!
Nu skall jag iväg ocj träna snart. Ha det bäst!!
Bye!!
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
mattias - 74:
åkte upp till mora från sthlm den 27/12, och hamnade bakom två jättetransporter - typ 36m - med var sin takstol i betong. de hade problem att ta sig genom rondellerna i Hedemora, och fortsatte mot Borlänge.
var de på väg till Ejendals, eller finns det fler megabyggen i dalarna?
åkte upp till mora från sthlm den 27/12, och hamnade bakom två jättetransporter - typ 36m - med var sin takstol i betong. de hade problem att ta sig genom rondellerna i Hedemora, och fortsatte mot Borlänge.
var de på väg till Ejendals, eller finns det fler megabyggen i dalarna?
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Superallsvenskan började igår.
Ett mål för Skellefteå och 59 min utan mål imponerar inte.
Faktiskt inte heller 4-2 för Leksand mot IKO.
Däremot Rögles 11 mål på Bofors (och dessutom på två perioder) är maffigt.
Ja, vad ska man annars ta upp i en periodpaus som den här?
Ett mål för Skellefteå och 59 min utan mål imponerar inte.
Faktiskt inte heller 4-2 för Leksand mot IKO.
Däremot Rögles 11 mål på Bofors (och dessutom på två perioder) är maffigt.
Ja, vad ska man annars ta upp i en periodpaus som den här?
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
...och Mora vinner skotten i första med 16-15. Och Mora klådde upp Miffo med 5-3 i J20-Elit. Och...
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Hela Internet är ju skäd nu. Hockeysnack är ju som sirap.
1-3. Nagy får göra sitt första mål. Äntligen något positivt.
1-3. Nagy får göra sitt första mål. Äntligen något positivt.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru: Och Nagy fick göra sitt första mål nu..reducerat..trevligt trevligt
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
mattias - 74: Sant...därför jag undrade hur allvarligt det var.
Men det är som du säger...Tero är väl inte till någon större nytta om han är groggy.
Men det är som du säger...Tero är väl inte till någon större nytta om han är groggy.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
Tror inte de chansar om han är halvskadad bättre Bengan får stå hela matchen, tror inte Mora har råd med ayy skada sin 1:a målis!!
Tror inte de chansar om han är halvskadad bättre Bengan får stå hela matchen, tror inte Mora har råd med ayy skada sin 1:a målis!!
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Sa de hur allvarligt det verkade med Tero?! Kan ju hoppas att han kan gå in i andra perioden?!?!?
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru: nej han har ju inte det, lite nonchig...verkar lite som att han är det idag också.
Nopps..här är en till..vägrar att fungera.
Jaha...en till balja av MoDo då..ställ Lilja i mål *S*
Nopps..här är en till..vägrar att fungera.
Jaha...en till balja av MoDo då..ställ Lilja i mål *S*
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
Bengan har inte tidigare visat att han kan...
Är det bara jag som har 'severe problems' med swehockey?
Bengan har inte tidigare visat att han kan...
Är det bara jag som har 'severe problems' med swehockey?
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
mattias - 74: Ja jisses..om jag själv hade dömt så vetifan om jag hade velat avgöra matcher?!
Har iaf för mig att lag som Växjö, Halmstad och Troja-ljungby suckar lite tungt när Claesson ska döma..haha.
Hm...tro om Bengan bestämmer sig för att visa att han kan? *peppar peppar*
Har iaf för mig att lag som Växjö, Halmstad och Troja-ljungby suckar lite tungt när Claesson ska döma..haha.
Hm...tro om Bengan bestämmer sig för att visa att han kan? *peppar peppar*
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
mattias - 74:
Har varit borta och tvångsätit.
Nix, Bengt har varit med en del i början, men stabiliteten visade sig välja Tero som solklar förstakeeper.
Har varit borta och tvångsätit.
Nix, Bengt har varit med en del i början, men stabiliteten visade sig välja Tero som solklar förstakeeper.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
Nja i Leksand är nog Rönnmark bannlyst för ett tag ;) Gjorde ju så Fbk vann en match i kvarten för 2 år sedan!
Nja i Leksand är nog Rönnmark bannlyst för ett tag ;) Gjorde ju så Fbk vann en match i kvarten för 2 år sedan!
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
mattias - 74: Ah okej...tyckte nämligen att jag sett honom döma en hel del allsvenska matcher som sagt.
Har också för mig att han är en aninges impopulär..hehe
Har också för mig att han är en aninges impopulär..hehe
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
Nej jag tror han dömer Elitserien ibland men han dömde Leksand i Alssvenskan en del, det är ju brist på bra domare i Elitserien, därför tar förbundet den mest rutinerade i Allsvenskan!
Nej jag tror han dömer Elitserien ibland men han dömde Leksand i Alssvenskan en del, det är ju brist på bra domare i Elitserien, därför tar förbundet den mest rutinerade i Allsvenskan!
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
mattias - 74: Jo..man får ställa andrekeepern i matcher som inte förväntas bli så tuffa, men sådant kan man ju inte heller förutspå alla ggr.
Hm..denna Pehr Claesson..är han debutant som domare i ES?!
Hm..denna Pehr Claesson..är han debutant som domare i ES?!
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
Nej det kommer bli samma syndrom med Leksand nu när Hedberg är tillbaks, förvisso bra men synd om Backlund som stått hela säsongen ocvh nu måste öppna båsdörren!!
Nej det kommer bli samma syndrom med Leksand nu när Hedberg är tillbaks, förvisso bra men synd om Backlund som stått hela säsongen ocvh nu måste öppna båsdörren!!
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru:
Steen är ju inte känd som nån som kör på målvakten medvetet!!
Kanske mer en kollision!! eller ?
Steen är ju inte känd som nån som kör på målvakten medvetet!!
Kanske mer en kollision!! eller ?
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
mattias - 74: Nopps..någon match har han i ryggen, såg honom mot LHC och det var inte alltför övertygande..men o andra sidan så är det inte så lätt när man sällan får chansen.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Metal Guru: Risken finns ju :(
Jag kan anta att MoDo är rätt nöjda med att Tero fick utgå, jag hoppas att han känner sig bättre inför andra.
Jag kan anta att MoDo är rätt nöjda med att Tero fick utgå, jag hoppas att han känner sig bättre inför andra.
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
Nalia:
Gissar att Cleary kommer komma ihåg Steen...
(vilket är en typ av långsinthet som jag inte gillar)
Gissar att Cleary kommer komma ihåg Steen...
(vilket är en typ av långsinthet som jag inte gillar)
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
De ska ge attan i våran Tero *morrar*
Blir det Bengan som står nu med andra ord?
Blir det Bengan som står nu med andra ord?
Sv: Matchtråd Mora-MoDo 10/1
MoDo-#27 (Alex Steen) kolliderar med Tero Leinonen, och får matchens första tvåa. Tero ligger kvar en stund.
« Föregående · 485893 · Nästa »
Nopps..hörde icke.