mats wennerholm!
« Föregående · 441746 Till forumet
Sv: mats wennerholm!
MarQs: Ja det e ju bara 39 omgångar kvar :) Ni kan ju fortfarande hamna sist :) Men det är alltid lika skön at knäppa förståsigpåare på näsan.
Sv: mats wennerholm!
MarQs:
ska man vara ärlig så var karln inte ensam om att ha Mora på 12:e plats. wennerholm finns bland en diger samling människor, däribland finns också en hoper hardcore MIK-fans...
men det är alltid roligt att ligga bättre till än vad gemene man tippat.
ska man vara ärlig så var karln inte ensam om att ha Mora på 12:e plats. wennerholm finns bland en diger samling människor, däribland finns också en hoper hardcore MIK-fans...
men det är alltid roligt att ligga bättre till än vad gemene man tippat.
Sv: mats wennerholm!
Steff: Heheh tror nog chansen eller risken att ni hamnar på kval e större än att ni kommer 1a :)
Sv: mats wennerholm!
Roligast (sorgligast?) va nog när han skulle tippa hockey-allsvenskan inför förra säsongen, då han tippade att Mora inte ens skulle ta sig till superallsvenskan..
« Föregående · 441746
:@