Nolander igen?!?!
Mora-Djurgården 17/2
« Föregående · 507578 Till forumet
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Metal Guru: Jojo..men Wiken kanske desperat kastar ut honom på isen, så han får visa sina konster.
Wiken och regler går ju inte ihop menar jag.
Wiken och regler går ju inte ihop menar jag.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu:
p4 pratar om 'sex tongivande spelare borta' i jurgårn.
där har vi svaret på att Odoya synts på isen.
p4 pratar om 'sex tongivande spelare borta' i jurgårn.
där har vi svaret på att Odoya synts på isen.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Mål! skriker webbradion. Yes! skriker undetecknad... och upptäcker att det är i fel kasse. De där SH-målen börjar bli riktigt irriterande. Och jag börjar starkt tvivla på att det här handikappsystemet som MIK brukar tillämpa verkligen lönar sig i längden.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
...och i boxplay.
vi vill snabbt ge ifrpån oss de där två handicapmålen (för att vi är nykomlingar) så att vi kan börja spela matchen...
vi vill snabbt ge ifrpån oss de där två handicapmålen (för att vi är nykomlingar) så att vi kan börja spela matchen...
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Nalia:
känns jämt, med en liten men ändå naggande god övervikt för hemmalaget.
Luleå-HV 1:02 1-0 Nordkvist.
känns jämt, med en liten men ändå naggande god övervikt för hemmalaget.
Luleå-HV 1:02 1-0 Nordkvist.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu: Den nya taktiken är att vi ska tro att han är på isen för att spela hockey.
Den förra med endast ett byte var ju för genomskinligt.
Den förra med endast ett byte var ju för genomskinligt.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Odojja målchans nyss. Har han inte lyssnat på Wikegårds instruktioner ordentligt?
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Odoya är med från start idag.
Undrar vad Wikegård gömmer i sitt sköte idag då?
Undrar vad Wikegård gömmer i sitt sköte idag då?
Sv: Mora-Djurgården 17/2
skrev i en bubbla nyss;
Antingen är de extremt sammanbitna ikväll och tar tre poäng på ren Lilja-inspiration och Odoya-bränsle - eller så lägger de sig platt mot marken. Det finns inget mellanting...
Nationalsång i FMMA.
Go, grabbs, go!
Antingen är de extremt sammanbitna ikväll och tar tre poäng på ren Lilja-inspiration och Odoya-bränsle - eller så lägger de sig platt mot marken. Det finns inget mellanting...
Nationalsång i FMMA.
Go, grabbs, go!
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Dagens extravaganza:
HD Thomas Andersson, Gävle
LM Leo Takula, Hofors
LM Anders Karlberg, Gävle
HD Thomas Andersson, Gävle
LM Leo Takula, Hofors
LM Anders Karlberg, Gävle
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Johan J: Det tror jag också men jag vägrar att ropa hej förräns det är 100% klart.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Stigsson: Kontraktet är säkrat var så säker. Varken Brynäs och än mindre Malmö hämtar upp försprånget. Slutspel däremot är mer tveksamt men allt annat än kvalserien bör ju vara bonus för en nykomling.
Mora-Djurgården 17/2
Matchdags igen, och detta mot Djurgården som troligtvis är det lag som vi har spelat absolut jämnast mot under säsongen.
5 matcher, 7 poäng var. Båda lagen var i en riktigt djup formsvacka före uppehållet. Djurgården med bara två enpoängare på senaste fem matcherna och Mora med bara en seger på fem senaste.
I Mora: 3-0, 6-2
I Stockholm: 2-4, 4-4, 3-4
Avgör hemmaplan? Hoppas det för i sånt fall så är väl äntligen kontraktet säkrat?
« Föregående · 507578