Mora-Frölunda
« Föregående · 442148 Till forumet
Sv: Mora-Frölunda
Speed:
Första matchen jag såg mellan Mora och Frölunda, vann Mora med 7-3. Så nog har det hänt. Året var 1970.
Första matchen jag såg mellan Mora och Frölunda, vann Mora med 7-3. Så nog har det hänt. Året var 1970.
Sv: Mora-Frölunda
Ola:
Det var inte på min tid och så har man inte så stor koll på vad Mora har för sig om dagarna ;)
Det var inte på min tid och så har man inte så stor koll på vad Mora har för sig om dagarna ;)
Sv: Mora-Frölunda
Speed: Tror inte Mora klarar att krossa Frölunda även om man dock e nervös för att dom skall vinna då Mora går bra hemma och VF e lite "sega" för tillfället.
Sv: Mora-Frölunda
Ahlbom: Tror inte Danne tycker det är kul om Mora kan rubba Frölunda eftersom han håller på... ja just Frölunda :)
Sv: Mora-Frölunda
mok:
En mycket korrekt iaktagelse;)
Nä, ska bli jävligt skoj att åka upp till Dalarna igen. I Mora har jag dock inte varit sedan jag spelade innebandy och gjorde upp i turneringen "Buster Cup", och det var ett tag sen:)
En mycket korrekt iaktagelse;)
Nä, ska bli jävligt skoj att åka upp till Dalarna igen. I Mora har jag dock inte varit sedan jag spelade innebandy och gjorde upp i turneringen "Buster Cup", och det var ett tag sen:)
Sv: Mora-Frölunda
Danne_l:
Vad bra! Då kommer du att känna igen domarbedömningarna.
(sorry, kunde inte låta bli...)
Vad bra! Då kommer du att känna igen domarbedömningarna.
(sorry, kunde inte låta bli...)
« Föregående · 442148
Hur ser läget ut inför tisdagens match? Tankar bland fansen?
Ska själv dit och hoppas på en trevlig match!