Stigsson: Byter till en ny tråd som passar bättre in.
Norge - Tre Kronor
« Föregående · 703260 Till forumet
Sv: Norge - Tre Kronor
mattias - 74: nej men 2 mora spelare gör ...och en moring är även med i norge :) 2 mål av moringarna hitills
Sv: Norge - Tre Kronor
Nr19:
Fan vad kul Kanske nån leksing kan komma med sen i nån landskamp mot Uganda då :)
Fan vad kul Kanske nån leksing kan komma med sen i nån landskamp mot Uganda då :)
Sv: Norge - Tre Kronor
mattias - 74: Ja vi har ju fortfarande huvudet över ytan. Därmed så slipper vi spela kvalmatcher mot lag som Långtbortistan mfl.
Sv: Norge - Tre Kronor
mattias - 74: det där var inte ens roligt ! Backlund kanske får chansen nästa år om han nu byter lag
Sv: Norge - Tre Kronor
mattias - 74:
Du menar i Ugandas landslag i så fall. När ni värvat Abris 20 afrikaner, så finns det goda möjligheter.
Du menar i Ugandas landslag i så fall. När ni värvat Abris 20 afrikaner, så finns det goda möjligheter.
Sv: Norge - Tre Kronor
Tången: Men en sak vet jag helt säkert att Leksand har 6 mil till elitserien =))
Sv: Norge - Tre Kronor
Det var för övrigt tre (3) Mora spelare med i landskampen, inte två.
Vi har ju en norrbagge oxå men han kom inte med i protokollet...
Vi har ju en norrbagge oxå men han kom inte med i protokollet...
Sv: Norge - Tre Kronor
Bårlänge: Men kommunerna gränsar väl till varandra.... :)
Så då är Leksand alltså J-ligt nära Elitserien...
Så då är Leksand alltså J-ligt nära Elitserien...
Sv: Norge - Tre Kronor
RQT: Jo , avståndet är fortfarande sex mil .
Men kommunerna gränsar väl till varandra , det var det som jag protesterade lite emot .
Men kommunerna gränsar väl till varandra , det var det som jag protesterade lite emot .
Sv: Norge - Tre Kronor
Alisandali:
Om du åker åt andra hållet istället, så du passerar Gesunda så kommer du direkt till Leksands kommun (Siljansnäs). Så visst är de grannkommuner.
Om du åker åt andra hållet istället, så du passerar Gesunda så kommer du direkt till Leksands kommun (Siljansnäs). Så visst är de grannkommuner.
Sv: Norge - Tre Kronor
Alisandali:
Tja, förresten så går det bra den vanliga vägen också. Leksands kommun gör någon ytterst märklig avstickare uppåt, strax bakom Garsås. Om man tänker på det så är det ett visst avstånd mellan Mora kommun-skylten, och Rättviks dito. Det beror på att man, om man kommer från Morahållet, för en kort stund åker in i Leksand, efter att ha åkt ur Mora kommun.
Tja, förresten så går det bra den vanliga vägen också. Leksands kommun gör någon ytterst märklig avstickare uppåt, strax bakom Garsås. Om man tänker på det så är det ett visst avstånd mellan Mora kommun-skylten, och Rättviks dito. Det beror på att man, om man kommer från Morahållet, för en kort stund åker in i Leksand, efter att ha åkt ur Mora kommun.
« Föregående · 703260