Nya Spelare
598365 · Nästa » Till forumet
Sv: Nya Spelare
MrAce:
Jag har en känsla av att det kan bli en ny mindre invasion av slovaker i ES. Den inhemska ligan är nog för dålig för dom som blivit över från NHL. Luleås nyförvärv som jag personligen håller som en mycket bra spelare är nog bara en i raden.
Jag har en känsla av att det kan bli en ny mindre invasion av slovaker i ES. Den inhemska ligan är nog för dålig för dom som blivit över från NHL. Luleås nyförvärv som jag personligen håller som en mycket bra spelare är nog bara en i raden.
Sv: Nya Spelare
Db_04:
Och en halvdö Vladimir Orszagh till Luleå, nej det verkar inte finnas mycket över på transferlistan i dessa dagar tyvärr..
Och en halvdö Vladimir Orszagh till Luleå, nej det verkar inte finnas mycket över på transferlistan i dessa dagar tyvärr..
Sv: Nya Spelare
sold: ne å de verkar inte finnas några frälsare på marknaden direkt...
Jarrod Skalde till Leksand och Blake Sloan till Timrå.......inga toppnamn direkt
Jarrod Skalde till Leksand och Blake Sloan till Timrå.......inga toppnamn direkt
Nya Spelare
Är det någon som har hört om det kommer någon ny spelare innan transferfönstret stänger?
Är väl kanske inte den förstärkningen man längtar efter, hade underlättat om han gått in i a-laget direkt.