Gammal Mora-spelare tillbaks till Elitserien...
Patrik Nilson
« Föregående · 644389 Till forumet
Sv: Patrik Nilson
Slitwargen: om han nu får spela....Svenska hockeyförbundet kommer nog ta upp ärendet...då dom tycker att han trotsade deras avstängning....
Sv: Patrik Nilson
Db_04: Den extra bestraffningen har han redan fått. Avstängning #2 går ut 22/1 om jag inte minns helt fel och han är spelklar från och med den 23/1.
« Föregående · 644389