« Föregående · 592047 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Mora IK - SSK
Dino:
det finns en: Petr Leska från ssk som inte lyckades där, men med rätt omgivning så kanske...
det finns en: Petr Leska från ssk som inte lyckades där, men med rätt omgivning så kanske...
Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big: det där lät jäkligt uselt......även om de inte blir någon arrangerad resa nu hoppas ja verkligen att många Leksandsfans åker upp dit ändå
Sv: Mora IK - SSK
Anders i Budum: Det kommer. Det finns ju inga tillgängliga på marknaden, så vi får hoppas att det lossnar i laget. Vi väntar ju på Fabus, Eric Johansson, Krestanivich osv. osv. Det kommer att lossna på Torsdag.... Då smular vi SSK!! 5-1 låter väl bra?
Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big: Va? "inte klarar av en eventuell förlust". Maken till medgångssupportrar får man ju leta efter. Det låter ju helt absurt att säga något likande i pressen. Fattar han inte konsekvenserna i form av hån från oss. Är det säkert att det inte är Bosse Rongholm de snackade med?
Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big:
Ni ska vara es bästa klack men nu tvivlar jag på det ni är lite medgångs tycker jag alltså nu har jag sagt mitt
Ni ska vara es bästa klack men nu tvivlar jag på det ni är lite medgångs tycker jag alltså nu har jag sagt mitt
Stars ställer in Moraresan!
Tobbe Olsson,
ordförande i
Superstars:
- Vi i Superstars har till och med tvingats att ställa in supporterresan till Mora på måndag. Supportrarna har sagt att de inte klarar av en eventuell förlust och förnedring av Mora, säger Tobbe Olsson. Ulf Jansson, hockeyexpert:
ordförande i
Superstars:
- Vi i Superstars har till och med tvingats att ställa in supporterresan till Mora på måndag. Supportrarna har sagt att de inte klarar av en eventuell förlust och förnedring av Mora, säger Tobbe Olsson. Ulf Jansson, hockeyexpert:
Sv: Mora IK - SSK
Anders i Budum:
Nädå vi är bara på 10:de än. Djurgårn har 2 mål sämre målskillnad.
Men en seger mot SSk är tamejfan livsviktigt nu.
Vi måste börja producera mål.
Nädå vi är bara på 10:de än. Djurgårn har 2 mål sämre målskillnad.
Men en seger mot SSk är tamejfan livsviktigt nu.
Vi måste börja producera mål.
Mora IK - SSK
Jaha, då var det dags för ny match och tråd. SSK vann gårdagens match mot Luleå så nu är vi på kvalplats. I morgon krävs vinst så vi inte halkar efter i tabellen. Börjar sannerligen bli nervös nu. Hur länge kan man vänta på en målskytt?
Sv: Mora-Modo
MrAce:
Jag vet, men det jag ville få fram är att det börjar se lite smått oroligt ut med bara 4 poäng och tio gjorda mål, sedan är kanske wesslan inte den bästa spelaren.
Men Eric, Bogg, Elomo den trion köper jag. Jordan och Eric blir aldeles för duttiga ihop bra spel men det händer inget då.
Sätt ihop Tuokko, Fabus, Jansson istället.
Sedan skulle jag gärna se Sperrle i målet i morgonkväll.
Ps. jag har inget badkar.
Jag vet, men det jag ville få fram är att det börjar se lite smått oroligt ut med bara 4 poäng och tio gjorda mål, sedan är kanske wesslan inte den bästa spelaren.
Men Eric, Bogg, Elomo den trion köper jag. Jordan och Eric blir aldeles för duttiga ihop bra spel men det händer inget då.
Sätt ihop Tuokko, Fabus, Jansson istället.
Sedan skulle jag gärna se Sperrle i målet i morgonkväll.
Ps. jag har inget badkar.
Sv: Mora-Modo
mr big:
Hehe Westerling, ja det lär ju säkert göra saken mkt bättre.. 1.71cm Wesslan tillsammans med 1.75cm Jakobs, luktar succé du!
Säger som Db släg in Eric tillsammans med Håkan Bogg och Elomo.
Eric och Håkan hittade varandra väldigt bra på försäsongen sen lägg till Elomo på det så tycker jag vi har en bra kedja, lite synd med tre leftare men tror det funkar iaf :)
Plocka hem Westerling, men snälla nån.. kliv ur badkaret!
Hehe Westerling, ja det lär ju säkert göra saken mkt bättre.. 1.71cm Wesslan tillsammans med 1.75cm Jakobs, luktar succé du!
Säger som Db släg in Eric tillsammans med Håkan Bogg och Elomo.
Eric och Håkan hittade varandra väldigt bra på försäsongen sen lägg till Elomo på det så tycker jag vi har en bra kedja, lite synd med tre leftare men tror det funkar iaf :)
Plocka hem Westerling, men snälla nån.. kliv ur badkaret!
Sv: Mora-Modo
mr big: tror inte Jonas Westerling är lösningen för er....han har mäktat me 2 poäng på 4 matcher i AIK (1 + 1) målet kom i premiären mot Hammarby och passningen i omgång 2 mot VIK Hockey Ungdom.
Jag tror de är bättre för er att köra på med de ni har så lossnar de nog tillslut....om jag skulle vart mora tränare skulle jag nog försöka att sätta in en annan spelare än denna Kresetanovich med Erik Johansson..kanske Peter Fabus ?
Jag tror de är bättre för er att köra på med de ni har så lossnar de nog tillslut....om jag skulle vart mora tränare skulle jag nog försöka att sätta in en annan spelare än denna Kresetanovich med Erik Johansson..kanske Peter Fabus ?
Sv: Linköping- MIK
zeb: alla lag hamnar i svackor....de är nog ingen fara bar den inte blir för lång
Sv: Linköping- MIK
Larionov: Jag såg matchen på plats, du gör en klockren sammanfattning. Utvisningarna som det blir mål på är något tveksamma, men det är väl sånt man får räkna med som bortalag.
Jag tror MIK har bra chans att ta Modo. Hoppas Sperrle får fler chanser.
Jag tror MIK har bra chans att ta Modo. Hoppas Sperrle får fler chanser.
Sv: Linköping- MIK
Stigsson: Trevlig läsning. Tabellen alltså. Matchen idag var tyvärr inte lika trevlig för oss åskådare. Mycket kamp, hafs & slafs, hawaii etc.
Mora lyckades bra med det jag antar att man föresatt sig, att checka hårt oh störa så mycket man kunde, samt vara kalla och invänta kontringar. Några sådana kom, men då höll Norrena tätt.
LHC:s tyngd och det faktum att man var det bättre laget gav till slut utdelning. Inget snack om att det var ett rättvist resultat, men själklart saknade inte Mora chanser. Sperrle gjorde bra ifrån sig, vald till matchens lirare i Mora. Chanslös på målen.
Jag imponerades dock av det sätt Mora genomförde matchen, man kämpar verkligen för varandra och jobbar och sliter stenhårt över hela banan. Poängen kommer om ni fortsätter med detta. Men förhoppningsvis inte mot LHC... ;)
Mora lyckades bra med det jag antar att man föresatt sig, att checka hårt oh störa så mycket man kunde, samt vara kalla och invänta kontringar. Några sådana kom, men då höll Norrena tätt.
LHC:s tyngd och det faktum att man var det bättre laget gav till slut utdelning. Inget snack om att det var ett rättvist resultat, men själklart saknade inte Mora chanser. Sperrle gjorde bra ifrån sig, vald till matchens lirare i Mora. Chanslös på målen.
Jag imponerades dock av det sätt Mora genomförde matchen, man kämpar verkligen för varandra och jobbar och sliter stenhårt över hela banan. Poängen kommer om ni fortsätter med detta. Men förhoppningsvis inte mot LHC... ;)
Sv: Linköping- MIK
Tabellen:
Linköping +10 18
Frölunda +13 14
HV71 +7 12
Luleå +7 12
Brynäs +5 12
Färjestad +4 10
Modo +1 9
Djurgården -1 4
----------
Mora -8 4
Södertälje -15 4
----------
Timrå –9 3
Leksand -14 1
HV-Djurgården imorgon.
Linköping +10 18
Frölunda +13 14
HV71 +7 12
Luleå +7 12
Brynäs +5 12
Färjestad +4 10
Modo +1 9
Djurgården -1 4
----------
Mora -8 4
Södertälje -15 4
----------
Timrå –9 3
Leksand -14 1
HV-Djurgården imorgon.
Sv: Linköping- MIK
Ankan påstår att 2-2 är rättvist i södra änden av sidan, håller inte med, det är ALDRIG rättvist när lif tar poäng
Sv: Linköping- MIK
Step: Jag känner mig supertaggad inför måndag. Mest för att det blir första matchen på TV. Då ska det laddas med chips och people beer.
« Föregående · 592047 · Nästa »
Hoppas jag också....
annars blir jag less på Superstars..