« Föregående · 601131 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Mora - Frölunda
Hämtat från Frölundas inför matchen artikel.
"– Jag har en känsla att alla inte riktigt förstår hur pass bra Mora är. De hade väldigt hög spelaromsättning, ny tränare också, men har fått ihop det väldigt bra. Det kommer att bli en fruktansvärt tuff match för oss, det är vi medvetna om, varnar Lundh."
"– Jag har en känsla att alla inte riktigt förstår hur pass bra Mora är. De hade väldigt hög spelaromsättning, ny tränare också, men har fått ihop det väldigt bra. Det kommer att bli en fruktansvärt tuff match för oss, det är vi medvetna om, varnar Lundh."
Länkar:
http://www.frolundaindians.webhotel.tripnet.se/aktuellt/PressInfo/BeforeGame.asp?qsMatchID=9757
http://www.frolundaindians.webhotel.tripnet.se/aktuellt/PressInfo/BeforeGame.asp?qsMatchID=9757
Sv: Kvällens domare
Mora-Frölunda 24/10 -05
HD: LÄRKING, Christer
LM: CARLMAN, Fredrik
LM: CANDELL, Fredrik
HD: LÄRKING, Christer
LM: CARLMAN, Fredrik
LM: CANDELL, Fredrik
Sv: 14 lag
Dino: Skulle inte förvåna mig ett dugg!!!
Hur skulle hockeysverige klara sig utan ett stockholmslag?
VÄLDIGT BRA!!!!!!!!!!!!
Skulle djurgården åka ur så ökar de säkert ut till 14 lag och stänger elitserien vilket medför att hockeyn dör i sverige.
Måste inte Svenska hockeyförbundet besluta om detta innan pucken släpps på premiärdagen???
Har ett svagt minne av att Englund har sagt detta under en presskonferans förra säsongen!!!
Hur skulle hockeysverige klara sig utan ett stockholmslag?
VÄLDIGT BRA!!!!!!!!!!!!
Skulle djurgården åka ur så ökar de säkert ut till 14 lag och stänger elitserien vilket medför att hockeyn dör i sverige.
Måste inte Svenska hockeyförbundet besluta om detta innan pucken släpps på premiärdagen???
Har ett svagt minne av att Englund har sagt detta under en presskonferans förra säsongen!!!
14 lag
Jag tror att det kommer ett beslut om att det kommer att finnas 14 lag i elitserien nästa säsong. Nånting måste dom ju hitta på om det skulle bli så att Leksand eller Djurgården, eller båda, missar att klara sig kvar. De verkar ju vara allas gunstlingar. Vad tror ni?
Sv: Mora - Frölunda
Frölunda ser ruskigt starka ut nu. Gäller att MIK sätter sina chanser om det ska bli någon poäng imorgon. Med tanke på hur det sett ut tidigare på den fronten tippar jag 2-5.
Sv: Mora - Frölunda
sold:
Frölunda är bra för tillfället. Gäller nog att Mora får ut allt ur laget för att kunna få tre pinnar. Frölunda vinner, 5-1.
Frölunda är bra för tillfället. Gäller nog att Mora får ut allt ur laget för att kunna få tre pinnar. Frölunda vinner, 5-1.
Mora - Frölunda
Efter ännu en välspelad match så förlorade vi mot HV 71,Men nu är det dags att ta nya tag mot indianerna i morgon.
Tips:3-2 till Mora
Tips:3-2 till Mora
Sv: HV71 - Mora
Dino:
Ja vad säger man?, tappade hakan när han skrev positivt om Mora!, han måste väl gardera sig när Leksand åker ur...
Ja vad säger man?, tappade hakan när han skrev positivt om Mora!, han måste väl gardera sig när Leksand åker ur...
Sv: HV71 - Mora
Wennwerholm är numera imponerad av Mora.....
"Jag blev ändå imponerad av Mora. Det blev 4-0 till HV, men hade Mora gjort mål på någon av alla sina chanser i första perioden hade matchbilden blivit helt annorlunda.
Det var faktiskt målvakten Erik Ersberg som räddade HV långa stunder av matchen. Han var grym. Inte på grund av någon nybörjartur, utan för ett väldigt moget målvaktsspel"
Kanske till och med han inser att det inte bara är skit med Mora till slut....
"Jag blev ändå imponerad av Mora. Det blev 4-0 till HV, men hade Mora gjort mål på någon av alla sina chanser i första perioden hade matchbilden blivit helt annorlunda.
Det var faktiskt målvakten Erik Ersberg som räddade HV långa stunder av matchen. Han var grym. Inte på grund av någon nybörjartur, utan för ett väldigt moget målvaktsspel"
Kanske till och med han inser att det inte bara är skit med Mora till slut....
Sv: HV71 - Mora
Ingen gissade rätt idag.
Dalmas1 2-2
Tången 2-2 (2-3 e.fl.)
insu 3-2
Stigsson 3-2
rbn 1-2
Go Bananas 1-3
Dino 2-4
Steff 2-3
Slinger 3-3
Sold 3-5
mora1 3-4
Dalmas1 2-2
Tången 2-2 (2-3 e.fl.)
insu 3-2
Stigsson 3-2
rbn 1-2
Go Bananas 1-3
Dino 2-4
Steff 2-3
Slinger 3-3
Sold 3-5
mora1 3-4
Sv: HV71 - Mora
Dalmas1: Leksingarna har nog utvisningar i slutet av matcher inplanerat i sitt spelsystem.....
Sv: HV71 - Mora
mora1:
Jaha- å så drar LIF på sig en utv. igen - de brukar ju göra det i slutet av matcherna...
Jaha- å så drar LIF på sig en utv. igen - de brukar ju göra det i slutet av matcherna...
Sv: HV71 - Mora
PixelZorba: Boxplay igen, nu känns det som 4-0 kan komma. :-(
Snart slår jag äver till Leksand-Modo istället och lyssnar när Modo avgör den matchen.
Snart slår jag äver till Leksand-Modo istället och lyssnar när Modo avgör den matchen.
Sv: HV71 - Mora
lex: Men det är lugnt. Det är ju på slutet det verkligen gäller. Jag vet att jag är på pallplats då.:-)
Sv: HV71 - Mora
Puppe: Tycker att man nämner Granström ofta idag. Det betyder att han har fått spela hela matchen.
« Föregående · 601131 · Nästa »
Om LIF idags läget inte har gått så bra så tror jag på en bättring.
Men alla kassörer jublar när LIF kommer och spelar. Mera klirr i kassan.
Klart att LIF ska vara kvar i serien...