« Föregående · 615924 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå - Mora IK
Jag gillar inte riktigt att Timrå får spela fem mot tre första minuten av tredje. Minns Brynäs borta.
Sv: Timrå - Mora IK
lex: Självklart går det bra eftersom jag bara varit fiktivt inloggad. Nu går jag igen och ska lägga en unge till så lyckan fortsätter troligtvis i alla fall 20 minuiter till. Låt er inte kuras av att jag är inloggad.
Sv: Timrå - Mora IK
Steff: Men webbreportern sa Boudianne,eller hur det stavas.Skit samma bara vi vinner
Sv: Timrå - Mora IK
lex:
Nu tycker jag de är övertaktiska. De vet väl att man inte får spela 2 mot 5!
Nu tycker jag de är övertaktiska. De vet väl att man inte får spela 2 mot 5!
Sv: Timrå - Mora IK
Ni missar väl inte slutet av "Bokbussen" på SVT 2 nu? Endast några få minuter kvar...
Sv: Timrå - Mora IK
Taktiskt drag att spela 3-5 nu i slutet för att slippa leda med 0-3 inför pausen
Sv: Timrå - Mora IK
38.58 2 min Mora 23. SKOGS, Thomas HOLD
38.24 2 min Mora 28. BERGSTRÖM, Calle CROSS
38.24 2 min Mora 28. BERGSTRÖM, Calle CROSS
Sv: Timrå - Mora IK
MrAce:
Precis, det är först nu som han har blommat ut. det tackar vi för!!
Och tack Bodoaaaaaa. Som norrlänningarna säger!
Precis, det är först nu som han har blommat ut. det tackar vi för!!
Och tack Bodoaaaaaa. Som norrlänningarna säger!
Sv: Timrå - Mora IK
Stomatol:
Jag tycker det har varit rätt tyst mest hela tiden. Vissa kommentatorer får tuppjuck varje gång hemmalaget kommer in i egen zon. Andra... YES, tre fucking noll!
Jag tycker det har varit rätt tyst mest hela tiden. Vissa kommentatorer får tuppjuck varje gång hemmalaget kommer in i egen zon. Andra... YES, tre fucking noll!
Sv: Timrå - Mora IK
Rolig kommentar: Vad tyst det blev i hallen.. jag tyckte det blev precis lika tyst i kommentatorbåset :-)
Sv: Timrå - Mora IK
Självklart utan att på något vis dra några som helst slutsatser av detta, vill jag bara i all ödmjukhet påpeka att Timrå inte har gjort mål på MIK i en seriematch sedan januari.
Sv: Timrå - Mora IK
Dream Team:
Haha sitter på min bärbara och här får man banka på tangenterna stundtals för att dom ska reagera ;)
Haha sitter på min bärbara och här får man banka på tangenterna stundtals för att dom ska reagera ;)
Sv: Timrå - Mora IK
Steff:
Han plockar tydligen spelarna i klump. Så snart är det väl dags att plocka ut 3-4 MIK-spelare på raken. Vore bra om vi kunde utnyttja det här PP:t innan dess.
Han plockar tydligen spelarna i klump. Så snart är det väl dags att plocka ut 3-4 MIK-spelare på raken. Vore bra om vi kunde utnyttja det här PP:t innan dess.
Sv: Timrå - Mora IK
Steff:
Hmm nu radar Timrå upp utvisningar. Om man följer första periodens exempel betyder det att vi snart har 1-1
Hmm nu radar Timrå upp utvisningar. Om man följer första periodens exempel betyder det att vi snart har 1-1
Sv: Timrå - Mora IK
Nolander har ju som bekant gift sig och då tar man inte på sig några offensiva roller! Värmlandsmatematik!
Sv: Timrå - Mora IK
Har våra nya spealre visat sig något ännu? Förutom Bastiansens utvisning, som jag noterade på swehockey.
« Föregående · 615924 · Nästa »
Varma Mackor & Leif GV´s senaste roman...