« Föregående · 624368 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MAtchen igang!
Thanksgiving har idag, snart skall det atas mat for fyra veckors framover. Hoppas bara att jag far ett bra resultat att smalta maten med!
Sv: MAtchen igang!
robin: Får inget svar av polaren i hallen, jag ger en direkt rapport när jag får det.
Sv: MAtchen igang!
Goal: Ja han är ojämn. Såg matchen DIF-LIF. Då plockade han ibland allt och ibland inte något alls. Lika idag kanske verkar det som.
Sv: MAtchen igang!
robin: Så lite så...ska se om jag kan få koncentrera mig på matchen nu *skratt*
Fattar inte att folk ringer vid den här tiden, sen får jag väl skylla mig själv som svara också kanske...hm
Fattar inte att folk ringer vid den här tiden, sen får jag väl skylla mig själv som svara också kanske...hm
Sv: MAtchen igang!
sold: äsch, upp med hakan drantjävlarna har fått ett mål för mycket men vi har många fler att göra.
Sv: MAtchen igang!
Elitseriematchen mellan Södertälje och Linköping kunde inte starta i tid på torsdagskvällen. En spricka i isen i Axa Sports Arena gjorde att matchen preliminärt börjar först klockan 20.00.
Sv: MAtchen igang!
robin: Mja du...jag satt med luren i örat, och eftersom jag är kvinna så kan jag inte hålla reda på fler saker samtidigt. Jag hörde bara Kerman och Drakarna :/
Sv: MAtchen igang!
norrland: suverant! Jo jag lyssnar pa webradion men jag vill garna hora lite personliga reflektioner :)
och FAN, webradion dog och helt plotsligt var det 0-1! Info om hur det gick till?
och FAN, webradion dog och helt plotsligt var det 0-1! Info om hur det gick till?
Sv: MAtchen igang!
robin: jag kan ringa i pausen, tror inte han hör telefonen nu.
Annars finns ju webbradion.
Annars finns ju webbradion.
Sv: MAtchen igang!
mora1: om nagon kanner nagon som ar pa plats sa skulle jag varmt uppskatta en lagesrapport fran EJ EN DALA ARENA, stamning osv... jag sitter namligen i USA sa det ar lite svart att ringa nagon sjalv :)
Sv: Leksand - Mora
Hemmalaget:
| Leksands IF | |||||||||||
| 35. DUBA, Tomas | |||||||||||
| Goalkeepers | 26. BACKLUND, Johan | ||||||||||
| 1st Line | 3. BENYSEK, Ladislav | 22. BEMSTRÖM, Stefan | |||||||||
| 20. STEEN, Oscar | 21. ERIKSSON, Jimmie | 40. STEEN, Calle | |||||||||
| 2nd Line | 5. ÖSTERBY, Magnus | 25. NEMECEK, Jan | |||||||||
| 34. BICEK, Jiri | 27. SKALDE, Jarrod | 6. WALLENBERG, Patrik | |||||||||
| 3rd Line | 16. ULLMAN, Petter | 29. LOTVONEN, Kimmo | |||||||||
| 13. MEIJER, Sebastian | 23. PERSSON, Niklas | 12. BERGENSTRÖM, Jens | |||||||||
| 4th Line | 4. GRANAT, Elias | 61. HUCKO, Patrik | |||||||||
| 14. OLLAS, Jesper | 19. HEDLUND, Magnus | 11. RITOLA, Mattias | |||||||||
Sv: Leksand - Mora
Bortalaget:
| 32. BEAUDOIN, Eric | 11. BASTIANSEN, Anders | 43. NILSSON, Anders | |||||||||
| 4th Line | 28. BERGSTRÖM, Calle | 10. JOHNSSON, Pierre | |||||||||
| 41. BERGQVIST, Kenneth | 31. GRANSTRÖM, Jonathan | 49. ELOMO, Teemu | |||||||||
| 3rd Line | 70. NOLANDER, Peter | 7. TRIBUNTSOVS, Atvars | |||||||||
| 14. JOHANSSON, Eric | 9. BOGG, Håkan | 22. KERMAN, Kalle | |||||||||
| 2nd Line | 23. SKOGS, Thomas | 12. KULTANEN, Jarno | |||||||||
| 13. TUOKKO, Marco | 78. SIMONS, Mikael | 77. JANSSON, Martin | |||||||||
| 1st Line | 8. LUPASCHUK, Ross | 6. SMREK, Peter | |||||||||
| Goalkeepers | 1. SPERRLE, Daniel | ||||||||||
| 35. VEHANEN, Petri | |||||||||||
| Mora IK | |||||||||||
Sv: Sparka Harri NU !
once:
Vad jag menar?
Egentligen menade jag ingenting annat än att neutralisera detta uttalande:
Vad jag menar?
Egentligen menade jag ingenting annat än att neutralisera detta uttalande:
---------------------------------
Men om du verkligen vill se den statistik som jag syftade på, kika på detta:
Omgång 9.
2005-10-15 Brynäs IF-Mora IK
5-4 1. SPERRLE, Daniel
Men om du verkligen vill se den statistik som jag syftade på, kika på detta:
Omgång 9.
2005-10-15 Brynäs IF-Mora IK
5-4 1. SPERRLE, Daniel
43.09 3 - 4 EQ Brynäs 36. LIND, Mikael
48.46 4 - 4 EQ Brynäs 28. CASSELSTÅHL, Daniel
49.45 5 - 4 EQ Brynäs 9. MALMSTRÖM, Henrik
För er andra - jag dissar varken den ena eller den andra målvakten, samt tycker att det är tränartrojkans sak att ta ut laget.
48.46 4 - 4 EQ Brynäs 28. CASSELSTÅHL, Daniel
49.45 5 - 4 EQ Brynäs 9. MALMSTRÖM, Henrik
För er andra - jag dissar varken den ena eller den andra målvakten, samt tycker att det är tränartrojkans sak att ta ut laget.
Sv: Sparka Harri NU !
Metal Guru:
"Beträffande djupdykningar, Sperrle i mål mot Brynäs borta 3 mål på 6 min. in med Vehanen, som är med och vänder matchbilden."
Vilken match menar du? Datum?
"Beträffande djupdykningar, Sperrle i mål mot Brynäs borta 3 mål på 6 min. in med Vehanen, som är med och vänder matchbilden."
Vilken match menar du? Datum?
Sv: Leksand - Mora
Stigsson:
...och nu börjar nerverna att dallra. Snart dags för nedfärd till FMM Arena och embarkering för färd mot Siljansnäs.
Man gör inte mycket nytta på jobbet längre!!!
...och nu börjar nerverna att dallra. Snart dags för nedfärd till FMM Arena och embarkering för färd mot Siljansnäs.
Man gör inte mycket nytta på jobbet längre!!!
Sv: Leksand - Mora
Draken: Idag har det faktiskt gått ganska bra att jobba trots att det är ett nytt derby som väntar till kvällen. Den riktiga matchspänningen har inte infunnit sig förräns nu. Nu helt plötsligt med ca 2 timmar kvar tills bilen börjar rulla ner mot Siljans utlopp så börjar nerverna att krypa utanpå skinnet.
Sv: Sparka Harri NU !
Hans Goransson: Idag vill ja ha tre poäng oavsett vem som står, vehanen gjorde en stabil insatts sist, så varför inte låta stå :-)
« Föregående · 624368 · Nästa »