« Föregående · 631440 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
Dino: Dom kan vinna mot de flesta lagen, bara dom vill.. kolla bara hur det gick mot HV i torsdags..
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
Dino:
En dålig ovana.........tycker de har så mycket rutinerade spelare så detta bara inte får ske
En dålig ovana.........tycker de har så mycket rutinerade spelare så detta bara inte får ske
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
PixelZorba: Mora måste vinna mot de här sämre lagen om det ska bära till en plats bland de 8 bästa...
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
MonkeyBoyF:
Det var censuren som grep in, det jag egentlgen tänkte säga var "#€¤&@!
Det var censuren som grep in, det jag egentlgen tänkte säga var "#€¤&@!
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
Jag hade visserligen tippat oavgjort, men när det blir såhär blir jag bara irriterad på att de backar hem för mycket!
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
MonkeyBoyF:
Härligt.
Windowshaveri är melodin - och det är inte första gången en hängd windows resulterat i sent MIK-mål i jämn match!
Härligt.
Windowshaveri är melodin - och det är inte första gången en hängd windows resulterat i sent MIK-mål i jämn match!
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
MonkeyBoyF:
Fan fan fan. 4-5 gör vi inga mål (det är i 3-5 vi sätter dem, he he)
Fan fan fan. 4-5 gör vi inga mål (det är i 3-5 vi sätter dem, he he)
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
Moraspelare står för en "vidrighet". 2+10 på Smrek. Tur att vi inte fick 2+2 eller 5 i alla fall.
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
Metal Guru:
För att byta ämne från kulturfilm till rinkbandy.
Leksand gjorde oss en snygg tjänst idag genom att vinna över Timrå. Är det någon som har gratulerat dem?
För att byta ämne från kulturfilm till rinkbandy.
Leksand gjorde oss en snygg tjänst idag genom att vinna över Timrå. Är det någon som har gratulerat dem?
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
Gusten:
...och så har vi ju paret där kullan reste sig upp och sade
"Nej, nu går jag. Det här är det värsta jag varit med om"
varvid masen svarade
"Ja, jag sitter kvar och ser att det inte blir värre..."
Tråkig start på tredje.
...och så har vi ju paret där kullan reste sig upp och sade
"Nej, nu går jag. Det här är det värsta jag varit med om"
varvid masen svarade
"Ja, jag sitter kvar och ser att det inte blir värre..."
Tråkig start på tredje.
Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
Min vänstra stortå säger mig att Mora gör mål snart. Har den fel..så överväger jag att adoptera bort den tills nästa match.
« Föregående · 631440 · Nästa »