« Föregående · 593139 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Hoppsan! Nu lyckades jag av misstag radera en av mina här på HS ...Oklart vilken. Inget illa menat i alla fall...
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Nalia:
Jajjemen, och för sex poäng på en och samma omgång brukar en bonuspinne. Så sju friska poäng till oss.
Jajjemen, och för sex poäng på en och samma omgång brukar en bonuspinne. Så sju friska poäng till oss.
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Metal Guru: Jupps...och givetvis så tar vi ju Modos tre pinnar om de lyckas knipa dem mot lif ikväll^^
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
insu:
Hmm... "fjolårslirare" säger du. Å jag som trodde att Lupaschuk och Kultanen var nya... ;-)
Hmm... "fjolårslirare" säger du. Å jag som trodde att Lupaschuk och Kultanen var nya... ;-)
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Metal Guru: du är nog den enda moring som vill räkna den h*ran som moring
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Metal Guru: Blev så förbannad på spelet i ishallen så jag åkte hem efter 10min i andra, och vad händer då, jo det blir både 1 och 2-0 när man sitter i bilen och lyssanar på radio.
Neckar gjorde en ordentlig checking from behind med det var inte så smart, först fick han spö av 4 moraspelare och sedan matchstraff.. Huvudomaren såg inte detta utan det var en linjeman som fixade detta.
Många tomma stolar på läktaren oxå.
Neckar gjorde en ordentlig checking from behind med det var inte så smart, först fick han spö av 4 moraspelare och sedan matchstraff.. Huvudomaren såg inte detta utan det var en linjeman som fixade detta.
Många tomma stolar på läktaren oxå.
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Nalia:
och hela datahelvetet hänger sig när det är som roligast...
tre mål för Mora då, om vi får räkna Rasty's...
och hela datahelvetet hänger sig när det är som roligast...
tre mål för Mora då, om vi får räkna Rasty's...
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Kul att det är fjärdelinen som gör det - en femma som bara består av fjolårsspelare.
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
lex: Haha...nej men jag tänkte på hur många cigg jag hade kvar..det kanske räckte?! *S*
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
va fan,
här tvingas jag sitta i telefon, och får höra - med andra örat - att någon nätar, och det är... MIK.
Och i PP dessutom. Vad gjorde herr Neckar för nå't dumt?
här tvingas jag sitta i telefon, och får höra - med andra örat - att någon nätar, och det är... MIK.
Och i PP dessutom. Vad gjorde herr Neckar för nå't dumt?
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
lex: Yes...nu är det bara en buffrande webbradio som fattas, den gick också fint förra säsongen *S*
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
insu: Det kan jag lova. Nu har jag ju ytterligare ett argument för att få fortsätta^^
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Nalia: Det är ett mycket gott tecken att ditt gamla röktrick funkar igen ;)
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
MonkeyBoyF: Hehe...jag gick och rökte....hörde att det blev ett jädrans liv i radion och sprang hit.
Fasiken..det funkar kanske denna säsong också? :P
Fasiken..det funkar kanske denna säsong också? :P
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
insu: Men va fasen! Det brukar alltid bli mål när jag går på toa eller likande under match. Men men. Kom igen nu, näta.
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
MonkeyBoyF:
Fem minuter i numerärt överläge nu. Sätt den nu då, för en gångs skull!
Fem minuter i numerärt överläge nu. Sätt den nu då, för en gångs skull!
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Jag har tvättdag idag. Så nu måste jag ner i tvättstugan ett tag. Kom igen, 1-0 när jag kommer tillbaka. ;)
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
Metal Guru:
Varför måste Moras matcher alltid kommenteras av dåliga kommentatorer och bisittare... Marcus må vara en bra hockeyspelare men han låter väldigt trött i radio. Där ligger Leksand hästlängder före med en Abris som alltid säger vad han tycker. Kan inte Mora vaska fram någon liknande profil att sätta i hytten??
Varför måste Moras matcher alltid kommenteras av dåliga kommentatorer och bisittare... Marcus må vara en bra hockeyspelare men han låter väldigt trött i radio. Där ligger Leksand hästlängder före med en Abris som alltid säger vad han tycker. Kan inte Mora vaska fram någon liknande profil att sätta i hytten??
Sv: Matchtråd: Mora-Tälje 13/10
0-0 efter första 4-8 i skott, med SSK som skottvilligast.
Beige match, enligt skadade Marcus E.
Noterar att vi har inte skjutit minskt skott i de sex förstaperioderna. Brynäs har bara mäktat med två stycken. Dock har de på dessa skott gjort ett mål.
Beige match, enligt skadade Marcus E.
Noterar att vi har inte skjutit minskt skott i de sex förstaperioderna. Brynäs har bara mäktat med två stycken. Dock har de på dessa skott gjort ett mål.
Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big: hmm ja tar inte ut nån ilska på dig men du skriver lite knepiga inlägg ...nån lär ju svara på dom också :)
Samtidigt så tror ja inte ja har nått för att skicka massa mejl till Leksands IFs kansli.....däremot hoppas ja att t.ex Superstars drar i gång nått.....
Men att strejka är nog ingen lösning
Samtidigt så tror ja inte ja har nått för att skicka massa mejl till Leksands IFs kansli.....däremot hoppas ja att t.ex Superstars drar i gång nått.....
Men att strejka är nog ingen lösning
Sv: Stars ställer in Moraresan!
Stigsson: jo men visst är de nått som är lite galet om bara ett 40 tal är intreserade av en derbymatch...tänk dig Stockholmsderby nästa höst Djurgården ligger som jumbo och möter AIK som inte ligger så mycke bättre till.........så lovar ja dig att de är minst 20 000 pers ändå :)
Nu är det stora skilnader mellan daladerby och stockholmsderby :)
men ja hoppas ändå på att minst 100 talet leksingar intar FM Mattsson Arena
Nu är det stora skilnader mellan daladerby och stockholmsderby :)
men ja hoppas ändå på att minst 100 talet leksingar intar FM Mattsson Arena
Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big: Men snälla människa du tror väl inte på allvar att det blir en match utan Leksingar bara för att dom inte vill åka tåg!
Det finns väl andra sätt att ta sig hit på.
Det finns väl andra sätt att ta sig hit på.
Sv: Stars ställer in Moraresan!
Db_04:
Men det är klart attom du vill ta ut din ilska på mej istället för att mailbomba leksands if med dina egentliga åsikter så är det okej.
Jag förstår dej.
Många skulle nog misstycka om du skrek ut din ilska över klubbledningen istället. vilket nog skulle vara det bästa för er förening för det kan ändra på saker och ting..
Det visar att du inte har någe råg i ryggen alls..
Men det är klart attom du vill ta ut din ilska på mej istället för att mailbomba leksands if med dina egentliga åsikter så är det okej.
Jag förstår dej.
Många skulle nog misstycka om du skrek ut din ilska över klubbledningen istället. vilket nog skulle vara det bästa för er förening för det kan ändra på saker och ting..
Det visar att du inte har någe råg i ryggen alls..
Sv: Stars ställer in Moraresan!
Db_04:
Ja men det behövde jag inte denna gång då du m,fl. redan lagt ut dom...
Ja men det behövde jag inte denna gång då du m,fl. redan lagt ut dom...
Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big: info är en sak.......men personliga åsikter är en annan......lägger man upp info så måste man ju sno den nånstans i från å då lägger man upp källan som länk.......
Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big: Jag försvarar varken Leksand Superstars eller Leksands IF........ en rykten från en av barerna på globen ska ja även ha sagt ´´som de är just nu så är vi sämre än mora´´ men det har ja dock inget minne av....
Mora ligger inte bra till i serien.....anfallarna får inte utdelning...
Leksand är i kris.....ett stolpskott till coach......och nu börjar eventuellt läktarstödet avta ....det är dags att sportgruppen (vissa blir iriterade om ja bara skriver masken & jonas) börjar agera....
Mora ligger inte bra till i serien.....anfallarna får inte utdelning...
Leksand är i kris.....ett stolpskott till coach......och nu börjar eventuellt läktarstödet avta ....det är dags att sportgruppen (vissa blir iriterade om ja bara skriver masken & jonas) börjar agera....
Sv: Stars ställer in Moraresan!
Db_04:
Det e ju inte så för det är fortfarande nåt som mr ace skrev för att han var sur på mej.
förresten hur mycket info har du sjölv lagt ut som inte kommer från nån tidning.
Eller så är det så att Harri Rindell inte bara är tränare i mora ik han kanske har stor familj och måsta extraknäcka åt MT.
Det e ju inte så för det är fortfarande nåt som mr ace skrev för att han var sur på mej.
förresten hur mycket info har du sjölv lagt ut som inte kommer från nån tidning.
Eller så är det så att Harri Rindell inte bara är tränare i mora ik han kanske har stor familj och måsta extraknäcka åt MT.
Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big: ne men de är ju dagens sanning du kommer till 90 % bara med sånt som står i tidningarna.... du kan fråga vem som helst .....ta Stigsson eller MrAce å fråga hur mycke dom ger för de som står i t.ex Aftonbladet och Expressen
Sv: Stars ställer in Moraresan!
Db_04:
Ha ha, ingen db_04 utan personliga angrepp, håll dej till diskusionen.
Det där visar bara hur j#¤%a uppblåst en leksing kan vara.
Hoppsan förlåt det där va nog hets mot folkgrupp.
Ha ha, ingen db_04 utan personliga angrepp, håll dej till diskusionen.
Det där visar bara hur j#¤%a uppblåst en leksing kan vara.
Hoppsan förlåt det där va nog hets mot folkgrupp.
« Föregående · 593139 · Nästa »
Jag och du är kompisar i varje fall. Bra att du förklarade dig, hängde inte riktigt med kan jag ju säga.
Igång igen i radion, bästa uppfinningen i mannaminne.