« Föregående · 599127 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: DIF - Mora
Nej N-E Johansson har väl inte tid.Det är ju han och Jonas som författar
breven när dom riskerar att åka ur.Det minns ni väl?
breven när dom riskerar att åka ur.Det minns ni väl?
Sv: DIF - Mora
wille: Nja jag tror att man vill ha en ny röst i båset så Nils-Erik Johansson tar nog klivet ner! Om nu inte Ejendal hinner före.
Sv: DIF - Mora
Alisandali: Haha, ja nog har han lyckats slingra sig ur alla svåra situationer. Men snart är han nog rökt.
Sv: DIF - Mora
Tången: Ví har provat alla medel på apoteket , inte fan har det hjälpt på den "ormen".
Sv: DIF - Mora
Tången: 80 spelare på 4-5 år säger väl allt. Mask-deffekten är uppenbar. LIF borde ha rensat uppifrån för ett bra tag sedan.
Sv: DIF - Mora
Dalmas1: Och inte bara denna säsong. Läste att han värvat 80 spelare till Leksand sedan 2000/2001! Men vi ska ju inte klaga.
Sv: DIF - Mora
Äntligen!! Skönt att det verkar ha lossnat till med målgörandet till slut! :D Häärlig seger!
Sv: DIF - Mora
Metal Guru: Kolla in Per Styfs mål på sporten!
Slagskott över högra axeln på Leinonen och vidare rätt i krysset.
Slagskott över högra axeln på Leinonen och vidare rätt i krysset.
Sv: DIF - Mora
Mindre än 4 min kvar. Vi vinner!!!!! Dags att ta en lager då då. Och grattis Steff till Wirren och dina 40 år!!
Sv: DIF - Mora
Step:
Är det så att Boggen äntligen håller på att få sitt välförtjänta riktiga genombrott?
Är det så att Boggen äntligen håller på att få sitt välförtjänta riktiga genombrott?
Sv: DIF - Mora
Det är kul att höra att Jansson spelar så bra, kommentatorn har hyllat han flera gånger nu!:)
Sv: DIF - Mora
Step: Ja nu vinner Mora detta lätt :o) Nu kan dom göra mål när dif fick utvisning....
Sv: DIF - Mora
Tången:
Lyssnade fem minuter på matchen i Tälje och LIF verkar inte imponera. SSK hade två stolpar plus målet under den här tiden. Men! det är bara ett mål.
Lyssnade fem minuter på matchen i Tälje och LIF verkar inte imponera. SSK hade två stolpar plus målet under den här tiden. Men! det är bara ett mål.
Sv: DIF - Mora
Tången:
Nu har Frölunda gått ikapp, och ifrån.
6-2 mot Linköping.
Timrå gör 2-0 mot Lule.
Och vi klarar DIF's PP:
Nu har Frölunda gått ikapp, och ifrån.
6-2 mot Linköping.
Timrå gör 2-0 mot Lule.
Och vi klarar DIF's PP:
Sv: DIF - Mora
Nu har vi chansen. Håller vi ut första 5-10 min så är saken klar, Och gärna ett PP-mål till.
Sv: DIF - Mora
Stigsson: Ja, men jag har bild från tre matcher och ljud från den här och tycker ändå att det är svårt att betygsätta varje enskild spelare. Dålig split vision kanske...
Sv: DIF - Mora
Ja vi börjar med en tidig utvisning även denna period. Då gör väl DIF mål snart å sen sätter vi igång...
Sv: DIF - Mora
Tången: Det är väl ingen konst, det har ju vi här också. Ankan har det ju lättare som har bild från alla matcher också.
« Föregående · 599127 · Nästa »