Silly Season 08/09
« Föregående · 1046947 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 08/09
Db_04: Lagbygget på den här sidan har aldrig felat ;-), då måste du varit på någon annan sida...morahockey.se eller nåt.
Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:
Jag ser att Mattias Ekholm är uppsatt på "Lagbygget 08/09" och att det är uppdaterat idag.
Skönt att det ordnade sig iaf.
Jag ser att Mattias Ekholm är uppsatt på "Lagbygget 08/09" och att det är uppdaterat idag.
Skönt att det ordnade sig iaf.
Sv: Silly Season 08/09
Metal Guru:
Glad midsommar alla som tror å hoppas på Mora IK nu tar vi nya tag!!
Glad midsommar alla som tror å hoppas på Mora IK nu tar vi nya tag!!
Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: Glad midsommar på er allihop från en som jobbat i Falun i två år innan hon drog sig hemåt igen.
Lycka till!
Lycka till!
Sv: Silly Season 08/09
Slinger: Hade önskat honom lycka till om han gick till någon annan liga.
Glad midsommar1
www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1204274/tomas-pettersson-rubrikernas-man-lamnar-elitserien
Ha ha rätt åt dessa kaxiga klubbar.
Se länk
Glad midsommar1
www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1204274/tomas-pettersson-rubrikernas-man-lamnar-elitserien
Ha ha rätt åt dessa kaxiga klubbar.
Se länk
Sv: Silly Season 08/09
bekräftat av Linköping att dom värvar Bodde...
där tappa vi en av våra bästa spelare...tråkigt tråkigt...
nu vill jag verkligen inte se att Hisey tar Boddes plats bättre ta hit en ny!
där tappa vi en av våra bästa spelare...tråkigt tråkigt...
nu vill jag verkligen inte se att Hisey tar Boddes plats bättre ta hit en ny!
Sv: Silly Season 08/09
Alisandali:
Inte ens Ekholm är klar om ja tolkar detta rätt.
Sumpar Simons bort honom då är det illa.
Inte ens Ekholm är klar om ja tolkar detta rätt.
Sumpar Simons bort honom då är det illa.
Sv: Silly Season 08/09
Metal Guru: nja...backarna borde se ut nått i den här stilen tycker!
1:a Greger/Cedergren
2:a Ny back/Adam
3:e Ny back/Ekholm
7:e back: Amner
Sen kan man ju tänka sig andra kombinationer. Beror ju på vem som passar bäst ihop osv.
1:a Greger/Cedergren
2:a Ny back/Adam
3:e Ny back/Ekholm
7:e back: Amner
Sen kan man ju tänka sig andra kombinationer. Beror ju på vem som passar bäst ihop osv.
Sv: Silly Season 08/09
Teg: det är dags att släppa Danielsson tycker jag...han håller inte i längden. Bättre att Ekholm med större potential får spela!
Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno: Cedergren och Danielsson får väl ta ett steg framåt! Har ingen aning om hur Greger Arthursson så är som person men tanke lär väl vara att han ska dela med sig av sin erfarenhet till dom (många) unga backarna. Borde väl bli bra. Eller så blir det pannkaka! Misstänker dessutom att Adam Andersson klarar sig bättre i allsvenskt tempo sedan behöver han ju bara vara på topp i 10 matcher ....
Sv: Silly Season 08/09
Lyssnade på vad Harald hade att säga under lunchen på Mora Parken idag:
Toni Dahlman har ett gällande kontrakt men är just nu (Utan lön) hemma och funderar på hur framtiden ska se ut.
Eric Beaudoin är fri att säga upp sitt kontrakt eftersom klubben inte känner att man har råd med honom. Var förra året en av Moras bäst betalada och eftersom lönebudgeten är halverad är ju hans lön relativt sett fördubblad (I procent lav önebudgeten)
Man söker en målvakt "Ett komplement till Lasse" men det är svårt att finna någon.
Martti Järventie, lät som man väntade besked från honom snart.
Arthursson, Järventie och Andersson skall ankra defensiven. Ugh! Den ohyggligt stadige defensiva backen Adam Andersson och Järventie som inte kanske ens blir kvar ... Låter ju lovande! Eller?!
Sedan var det lite generalla kommentarer om 14 lag i Elitserien (Bra sportsligt och för utvecklingen av Svensk hockey) Han kommenterade även om hur svårt det har varit att få tag i spelare eftersom många spelare försvinner från Elitserien vilket gör att Allsvenska mister "sina" spelare.
Toni Dahlman har ett gällande kontrakt men är just nu (Utan lön) hemma och funderar på hur framtiden ska se ut.
Eric Beaudoin är fri att säga upp sitt kontrakt eftersom klubben inte känner att man har råd med honom. Var förra året en av Moras bäst betalada och eftersom lönebudgeten är halverad är ju hans lön relativt sett fördubblad (I procent lav önebudgeten)
Man söker en målvakt "Ett komplement till Lasse" men det är svårt att finna någon.
Martti Järventie, lät som man väntade besked från honom snart.
Arthursson, Järventie och Andersson skall ankra defensiven. Ugh! Den ohyggligt stadige defensiva backen Adam Andersson och Järventie som inte kanske ens blir kvar ... Låter ju lovande! Eller?!
Sedan var det lite generalla kommentarer om 14 lag i Elitserien (Bra sportsligt och för utvecklingen av Svensk hockey) Han kommenterade även om hur svårt det har varit att få tag i spelare eftersom många spelare försvinner från Elitserien vilket gör att Allsvenska mister "sina" spelare.
Sv: Silly Season 08/09
mattias -74:
Är det dålig aktivitet på eran sida då du måste vara här och kalla en av oss för fjant och liknande?
Fakta i målet är att Jan Huokko har lekt med en dildo. Fakta i målet är att han filmade sexakten. Fakta i målet är att filmerna blivit offentliga. Fakta i målet är att hela hockeysverige har jävligt roligt åt detta så du kan hoppa runt i gästböcker och kalla folk för fjantar bäst du vill men du har mycket att göra om du ska försvara Leksand Moviestars heder!
Så vem är fjanten av dej och Dino...
Är det dålig aktivitet på eran sida då du måste vara här och kalla en av oss för fjant och liknande?
Fakta i målet är att Jan Huokko har lekt med en dildo. Fakta i målet är att han filmade sexakten. Fakta i målet är att filmerna blivit offentliga. Fakta i målet är att hela hockeysverige har jävligt roligt åt detta så du kan hoppa runt i gästböcker och kalla folk för fjantar bäst du vill men du har mycket att göra om du ska försvara Leksand Moviestars heder!
Så vem är fjanten av dej och Dino...
Sv: Silly Season 08/09
Dino:
Fjant, undrar vad du hade sagt om det gällde en Mora spelare?
Kul att Leksand engagerar . Personligen skiter jag in vad hockeyspelarna gör för perversa saker på sin fritid oavsett om det är Leksandsspelare eller Mora spelare. Tror det eller ej men det gör jag !
Fjant, undrar vad du hade sagt om det gällde en Mora spelare?
Kul att Leksand engagerar . Personligen skiter jag in vad hockeyspelarna gör för perversa saker på sin fritid oavsett om det är Leksandsspelare eller Mora spelare. Tror det eller ej men det gör jag !
Sv: Silly Season 08/09
Stigsson: Tro hur många filmer det kommer att släppas av Houkko? De blir bara värre och värre..... Spännande att se vad som döljer sig i femman....
Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:
Hehe och Mora kunde bara erbjuda en butt plug?
Spännande med letten och han vet hur målet ser ut också!
Nu plockar Simons fram alla rävar ur grytet och sånt gillar jag!
Leksand Stars borde byta namn till Leksand Moviestars!
Hur går det i målvaktsfrågan? Nån som hört nåt?
Hehe och Mora kunde bara erbjuda en butt plug?
Spännande med letten och han vet hur målet ser ut också!
Nu plockar Simons fram alla rävar ur grytet och sånt gillar jag!
Leksand Stars borde byta namn till Leksand Moviestars!
Hur går det i målvaktsfrågan? Nån som hört nåt?
Sv: Silly Season 08/09
RQT:
Feta lönekuvert?? Av de spelare vi har värvat så är det väl bara Prestberg och Jackman som har " Feta Löner " Tror inte Jonasen och Bornhammar m.fl har speciellt mycket mer än i tidigare klubbar !
dessutom glömmer du att Leksand har nästan bara värvat svenska spelare hiitills vilket är riktigt bra.
Dessutom så är väl hjärtat för klubben borta för längesedan.
har eran lettländare hjärta för klubben ??
Feta lönekuvert?? Av de spelare vi har värvat så är det väl bara Prestberg och Jackman som har " Feta Löner " Tror inte Jonasen och Bornhammar m.fl har speciellt mycket mer än i tidigare klubbar !
dessutom glömmer du att Leksand har nästan bara värvat svenska spelare hiitills vilket är riktigt bra.
Dessutom så är väl hjärtat för klubben borta för längesedan.
har eran lettländare hjärta för klubben ??
Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: Varför skulle man vara bitter över att Leksand ännu ett år får ett lag utan något som helst hjärta för klubben? Stora namn med feta lönekuvert som jublar mer när de går till banken än om de skulle ta leksand till Elitserien.
Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:
Du bittra lilla moring det luktar avundsjuka för att Leksand har ett större lönekuvert än er. Puss puss :)
Du bittra lilla moring det luktar avundsjuka för att Leksand har ett större lönekuvert än er. Puss puss :)
Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: Kanske det.
På tal om kontrakt så har jag nu fått höra att det inte var löneskillnaden mellan Moras och Leksands bud som gjorde att Lill-Eric valde L. Det ska ha ingått en dildo i betalningen som har fällt avgörandet.
På tal om kontrakt så har jag nu fått höra att det inte var löneskillnaden mellan Moras och Leksands bud som gjorde att Lill-Eric valde L. Det ska ha ingått en dildo i betalningen som har fällt avgörandet.
Sv: Silly Season 08/09
horcoff: Killens statistik, har inte gjort mycket än men räknas som stor talang.
Sv: Silly Season 08/09
Slinger: En Lett, det var fasiken vad Simons smyger med spelarna ;-)
Bra storlek och poänggörare, riktigt bra värvning.
Bra storlek och poänggörare, riktigt bra värvning.
Sv: Silly Season 08/09
insu:
Det är nästan så man skulle sätta igång en vadslagning om hur många omgångar det tar innan det ligger en dildo på isen;-)
Det är nästan så man skulle sätta igång en vadslagning om hur många omgångar det tar innan det ligger en dildo på isen;-)
Sv: Silly Season 08/09
nyz:
OK, jag läste dig fel.
Jag tror inte heller JH får sparken - och om han får det enkom pga mobilhistorien vore det illa; det skulle visa på en inskränkthet och en moralpanik som är symptomatisk för svensk hockey snarare än för Leksand specifikt.
Tänk också på alla motståndarsupportrar, vilken godbit de skulle gå miste om i så fall ;-)
OK, jag läste dig fel.
Jag tror inte heller JH får sparken - och om han får det enkom pga mobilhistorien vore det illa; det skulle visa på en inskränkthet och en moralpanik som är symptomatisk för svensk hockey snarare än för Leksand specifikt.
Tänk också på alla motståndarsupportrar, vilken godbit de skulle gå miste om i så fall ;-)
Sv: Silly Season 08/09
Bonäs norra:
Menar du det jag skrev så tror jag absolut att det är det:-)
Men å andra sidan så tror jag att jag hade reagerat hårdare om min son kom hem och sa att han var leksing än om han sa att han var homosexuell!
Menar du det jag skrev så tror jag absolut att det är det:-)
Men å andra sidan så tror jag att jag hade reagerat hårdare om min son kom hem och sa att han var leksing än om han sa att han var homosexuell!
« Föregående · 1046947 · Nästa »