Om nu inte Borfors stänker in sisådär 4 mål på 5 minuter så är båda ovanstående lag klara på Elitserien. Några reflektioner? Bra eller dåligt? Själv tycker jag att det är lite tråkigt att inte kunna ta pendeln till Södertälje och se Mora vinna matchen med bara 14 sekunder kvar även nästa säsong ;)
Skellefteå och Malmö klara för ES!
« Föregående · 702534 Till forumet
Sv: Skellefteå och Malmö klara för ES!
MonkeyBoyF: ja förutom daladerbyna som försvinner så är det väll helt ok med MIF och SAIK ...skönt att SSK försvinner.
Sv: Skellefteå och Malmö klara för ES!
MonkeyBoyF: Hehe, visst var det trevlit, helst med tanke på att MIK inte hade vunnit där tidigare.
Trotts vad media tror, har SSK bland de bästa supportrarna.
Bästa sittplats-publik jag har sett.
Men Malmö har heller inte vunnit i FM Matsson Arena, och de har längre att åka.
Tyvärr så har vi det också.
Trotts vad media tror, har SSK bland de bästa supportrarna.
Bästa sittplats-publik jag har sett.
Men Malmö har heller inte vunnit i FM Matsson Arena, och de har längre att åka.
Tyvärr så har vi det också.
Sv: Skellefteå och Malmö klara för ES!
Bissett19: Haha!!! Hedersordförande? Vad är det för jäkla titel?
Sv: Skellefteå och Malmö klara för ES!
Bissett19:
Ja men när MIF gick opp i Es första gången så värvades ju spelare för att vinna guld. 92 och 94
Varför skulle det vara omöjligt igen ??
Ja men när MIF gick opp i Es första gången så värvades ju spelare för att vinna guld. 92 och 94
Varför skulle det vara omöjligt igen ??
Sv: Skellefteå och Malmö klara för ES!
williamthekid:
Kan det väl aldrig bli om man håller på Malm...eh...Redhaw...öh...MILF???
Vad fan heter de idag???
Kan det väl aldrig bli om man håller på Malm...eh...Redhaw...öh...MILF???
Vad fan heter de idag???
Sv: Skellefteå och Malmö klara för ES!
Knogen: Vi låter honom få glädjas för en stund över att få till höra eliten, sen får vi se hur länge de varar:-)
« Föregående · 702534