Det är klart vi ska ha en buss ner till Västerås! skulle va skoj!
STHLMs Intresset ?
353481 · Nästa » Till forumet
Sv: STHLMs Intresset ?
Buss till Västerås är rätt givet..
Det lutar med 90% chans att det blir buss.. vi har alla underlag för bussbest.
Det lutar med 90% chans att det blir buss.. vi har alla underlag för bussbest.
Sv: STHLMs Intresset ?
Nej, en buss ska inte kunna vara några problem tycker jag.
Bara nån tar tag i det så ordnar det där sig. :)
Bara nån tar tag i det så ordnar det där sig. :)
Sv: STHLMs Intresset ?
mw:
Jo en buss ska det väl kunna bli iallafall !
Någon som är intresserad av att åka och kolla på Premiären ?
Jo en buss ska det väl kunna bli iallafall !
Någon som är intresserad av att åka och kolla på Premiären ?
Sv: STHLMs Intresset ?
MrAce:
Ja, jag bokade 8 biljetter när de släpptes i morse. Detta utan att veta intresset för matchen. Nu är det tre kvar (om inte Insu åker?). Vi har bokat sektion I(var), rad 10-12.
Är det fler som vill sitta så bör ni ringa och boka redan i dag för att få platser i närheten.
Ja, jag bokade 8 biljetter när de släpptes i morse. Detta utan att veta intresset för matchen. Nu är det tre kvar (om inte Insu åker?). Vi har bokat sektion I(var), rad 10-12.
Är det fler som vill sitta så bör ni ringa och boka redan i dag för att få platser i närheten.
STHLMs Intresset ?
Hur stort intresse är det nere i Stockholms området inför SuperAllsvenska premiären ? Kanske lite tidigt att fråga..
Men tyckte mig se att rcw vart ute i tid och bokat iaf ?
Men tyckte mig se att rcw vart ute i tid och bokat iaf ?