http://krkberg
Timrå - Mora IK
« Föregående · 615882 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå - Mora IK
MrAce:
Precis, det är först nu som han har blommat ut. det tackar vi för!!
Och tack Bodoaaaaaa. Som norrlänningarna säger!
Precis, det är först nu som han har blommat ut. det tackar vi för!!
Och tack Bodoaaaaaa. Som norrlänningarna säger!
Sv: Timrå - Mora IK
Stomatol:
Jag tycker det har varit rätt tyst mest hela tiden. Vissa kommentatorer får tuppjuck varje gång hemmalaget kommer in i egen zon. Andra... YES, tre fucking noll!
Jag tycker det har varit rätt tyst mest hela tiden. Vissa kommentatorer får tuppjuck varje gång hemmalaget kommer in i egen zon. Andra... YES, tre fucking noll!
Sv: Timrå - Mora IK
Rolig kommentar: Vad tyst det blev i hallen.. jag tyckte det blev precis lika tyst i kommentatorbåset :-)
Sv: Timrå - Mora IK
Självklart utan att på något vis dra några som helst slutsatser av detta, vill jag bara i all ödmjukhet påpeka att Timrå inte har gjort mål på MIK i en seriematch sedan januari.
Sv: Timrå - Mora IK
Dream Team:
Haha sitter på min bärbara och här får man banka på tangenterna stundtals för att dom ska reagera ;)
Haha sitter på min bärbara och här får man banka på tangenterna stundtals för att dom ska reagera ;)
Sv: Timrå - Mora IK
Steff:
Han plockar tydligen spelarna i klump. Så snart är det väl dags att plocka ut 3-4 MIK-spelare på raken. Vore bra om vi kunde utnyttja det här PP:t innan dess.
Han plockar tydligen spelarna i klump. Så snart är det väl dags att plocka ut 3-4 MIK-spelare på raken. Vore bra om vi kunde utnyttja det här PP:t innan dess.
Sv: Timrå - Mora IK
Steff:
Hmm nu radar Timrå upp utvisningar. Om man följer första periodens exempel betyder det att vi snart har 1-1
Hmm nu radar Timrå upp utvisningar. Om man följer första periodens exempel betyder det att vi snart har 1-1
Sv: Timrå - Mora IK
Nolander har ju som bekant gift sig och då tar man inte på sig några offensiva roller! Värmlandsmatematik!
Sv: Timrå - Mora IK
Har våra nya spealre visat sig något ännu? Förutom Bastiansens utvisning, som jag noterade på swehockey.
Sv: Timrå - Mora IK
insu:
Ja, nördigare än så här blir det inte. Kan inte någon av oss skaffa en sjysst kabelTV-koppling så kan vi samlas som civiliserade människor framför TV:n istället?
Ja, nördigare än så här blir det inte. Kan inte någon av oss skaffa en sjysst kabelTV-koppling så kan vi samlas som civiliserade människor framför TV:n istället?
Sv: Timrå - Mora IK
insu:
Var det inte Nolander som spelade i nästan alla PP förra säsongen, placerad framför mål. I år verkar han inte ha lika stort förtroende, spelar han PP idag, någon som har någon koll på det?
Var det inte Nolander som spelade i nästan alla PP förra säsongen, placerad framför mål. I år verkar han inte ha lika stort förtroende, spelar han PP idag, någon som har någon koll på det?
Sv: Timrå - Mora IK
Jag börjar tycka rejält illa om ZZ Top efter alla dessa sittningar med webbradion. SNÄLLA NÅGON: spela in ett nytt blandband!
Sv: Timrå - Mora IK
Var är Fabus??? En junior med istället?? Hult alltså??? Inget fel i det, men var är denne Fabus, har han inte återkommit efter landslagsuppdraget??
Sv: Timrå - Mora IK
Dalmas1: Ni har flyt, och är effektiva, skulle man kunna säga. Bara 9-4 i skott, trots fyra numerära överlägen för hemmalaget. Vi kommer igen, lita på det!
« Föregående · 615882 · Nästa »