Alex Yoong (MAL) försöker dra ihop pengar för en F1-styrning (Jordan) till nästa år. Yoong körde Minardi 2002 då med staten Malaysia som huvudsponsor.
Konkurrent till Wirdheim???
« Föregående · 313750 Till forumet
Sv: Konkurrent till Wirdheim???
Salle: fantastiskt att Yoong SKULLE kunna köpa sig en F1 sits och "sno"
en plats för vår Wirdheim.
en plats för vår Wirdheim.
Sv: Konkurrent till Wirdheim???
Alltså, Alex Yoong... har ni någonsin sett en sämre än F1 förare än han? Jag tror inte jag har gjort det i alla fall... han måste vara en av de mest misslyckade förarna i F1's historia.
Sv: Konkurrent till Wirdheim???
DIForever: sant men han har inte varit i något topp stall precis men han kan i varje fall krach sin F1-or. Skulle inte villa se Wirdheim i en Minardi då skulle jag hällre se att han kör Cart i stället.
Sv: Konkurrent till Wirdheim???
sagge: Jag tror inte att Yoong skulle lyckas speciellt mycket bättre i något annat stall, så dålig som han var i Minardi.
Sv: Konkurrent till Wirdheim???
DIForever: visst han är ingen Schumacher men stallet är bland F1 historiens sämst stall.
Vilken kombination värdens sämsta förare + värdens sämsta stall kan det bli sämmre
Vilken kombination värdens sämsta förare + värdens sämsta stall kan det bli sämmre
Sv: Konkurrent till Wirdheim???
sagge: Nej, det kan nog inte bli sämre... men jag håller fast vid min åsikt :)
Sv: Konkurrent till Wirdheim???
DIForever: japp tror att Wirdheim skulle göra ett bättre jobb i exakt samma bil som Yoong
« Föregående · 313750