Joinzzon: Det har du rätt i. Varför inte gö en ny klass som heter Grp H EVO!!
Leif Petterson
372581 · Nästa » Till forumet
Sv: Leif Petterson
rallyjonas:
Nej Mats Karlsson?!? förstörde nat. med sin båtmotor.
Det var då det började gå utför, att sedan Corollan blev klassad förstörde bara klassen ännu mer.
Nej Mats Karlsson?!? förstörde nat. med sin båtmotor.
Det var då det började gå utför, att sedan Corollan blev klassad förstörde bara klassen ännu mer.
Sv: Leif Petterson
Joinzzon: Ja men han VAR en corolla nörd nu är han en volvo tuffing. Förestten förstörde corollorna grp H så det är fan bara rätt åt dem ifall LEFFE vinner grp H.
Leif Petterson
Leif Petterson har köpt en 240!! Nu jävlar ska han köra ifrån corollanördarna som Mats Persson gjorde i sin Ascona.