Jag tror på guld för Mållillas stolthet i år!!!
Luxo Stars SM-GULD 2004?
« Föregående · 388008 Till forumet
Sv: Luxo Stars SM-GULD 2004?
Hua....4 pinnar och nu väntar Masarna hemma på tisdag!!!
Viva la Luxo Stars!!!
Viva la Luxo Stars!!!
Sv: Luxo Stars SM-GULD 2004?
SMÅLAND:
Hoppas på en Mas vinst med 46-50 men jag tror att det blir 50-46. Det borde åtminstone bli 2 jämna matcher o en match mellan de båda final lagen
Hoppas på en Mas vinst med 46-50 men jag tror att det blir 50-46. Det borde åtminstone bli 2 jämna matcher o en match mellan de båda final lagen
Sv: Luxo Stars SM-GULD 2004?
Tipset var nära, jag liksom alla andra trodde ju att Tony skulle ta någon poäng till.
Kul att det fortsätter att gå bra för "Anton", segern i 16:e heatet kan bli mycket avgörande i returen.
Men förlusten beror "som vanligt" på reserverna :-(
Luxos reserver tar 13+2 på 8 heat
Masarnas " tar 6+2 på 7 heat
Kul att det fortsätter att gå bra för "Anton", segern i 16:e heatet kan bli mycket avgörande i returen.
Men förlusten beror "som vanligt" på reserverna :-(
Luxos reserver tar 13+2 på 8 heat
Masarnas " tar 6+2 på 7 heat
Sv: Luxo Stars SM-GULD 2004?
Joinzzon: Vi är starka och stronga.....imorgonkväll är det
dags för kamp igen om vädergudarna oss??
Lycka till!
Go Go Luxo Stars!!
dags för kamp igen om vädergudarna oss??
Lycka till!
Go Go Luxo Stars!!
Sv: Luxo Stars SM-GULD 2004?
SMÅLAND:
Det ser tyvärr mörkt ut :-(
SMHI har lovat ihållande regn hela eftermiddagen o kvällen o en temp på 6-7 grader *brrrr*
Det ser tyvärr mörkt ut :-(
SMHI har lovat ihållande regn hela eftermiddagen o kvällen o en temp på 6-7 grader *brrrr*
Sv: Luxo Stars SM-GULD 2004?
Joinzzon:
Ska dom inte kunna åka ändå ?. Såg nyss cross på sporten. Skapligt leriga var dom =).
Ska dom inte kunna åka ändå ?. Såg nyss cross på sporten. Skapligt leriga var dom =).
Sv: Luxo Stars SM-GULD 2004?
Roberth:
Nä man är så kinkig när man kör vänster varv ;-)
Missar man ytterliggare en match bara för att det jämnt ska regna på Tisdagar :-(
Matchen har fortfarande inte startat
Nä man är så kinkig när man kör vänster varv ;-)
Missar man ytterliggare en match bara för att det jämnt ska regna på Tisdagar :-(
Matchen har fortfarande inte startat
« Föregående · 388008