Jag tycker att Schumacher ska få ta ledigt, även det gick så dåligt för Ferrari i år!! Mikael är så gammal så jag tycker han ska sluta.
Mikael Schumacher
« Föregående · 639546 Till forumet
« Föregående · 639546