Omröstning #4
« Föregående · 402383 Till forumet
Sv: Omröstning #4
Karin: angående frågan så instämmer jag helt klart på jag...hans körstil skilljer sig i hästlängder mellan sato och button....man kan ju bara kola på satos idiot försök att köra om ruben på nurburring....hans honda motor verkar inte klara av hans körstil..men jag gillar den starkt
« Föregående · 402383
Stoptid blir ca. en vecka innan Frankrikes GP 4 juli, d. v. s. runt slutet av v. 26/ början v. 27.
Omröstning #3 diskvalificerades (detta börjar bli en kutym inom F1 tror jag) p. g. a. jag klantade mig och glömde avsluta den innan loppet, vilket några hade utnyttjat och röstat när det praktiskt taget var klart att M. Schumacher skulle vinna. Jag lovar bot och bättring.