Luxo Stars-Indianerna 59-37.......snacka om skalper!
Skalpterade Indianer...
« Föregående · 400369 Till forumet
Sv: Skalpterade Indianer...
SMÅLAND:
Ja men de siffrorna säger inte ett smack. Team Dalakraft (fd Gasarna) hade garanterat slagit Elitseriens sämsta lag.
Ni borde ju slå hittentills obsegrade Västervik i nästa omg. om ni nu ska vara med i toppen.
Ja men de siffrorna säger inte ett smack. Team Dalakraft (fd Gasarna) hade garanterat slagit Elitseriens sämsta lag.
Ni borde ju slå hittentills obsegrade Västervik i nästa omg. om ni nu ska vara med i toppen.
Sv: Skalpterade Indianer...
Joinzzon: Ibland går d LITE för fort.....Tony Rikardsson blev av med sitt körkort på riksväg 771......129 kilometer i timmen på 90 väg.......oj oj!!
Sv: Skalpterade Indianer...
SMÅLAND:
Vad har det med "Skalpterade Indianer..." att göra? ..................
Vad har det med "Skalpterade Indianer..." att göra? ..................
« Föregående · 400369