Vilken tror ni vinner svenska rallyt? Jag tror på Petter Solberg
Svenska rallyt
« Föregående · 389079 Till forumet
Sv: Svenska rallyt
heart:
Nej Nej, han blir de inte,
Marcus G är på G nu med ny bil dessutom har han vunnit förut, ja tror på 307an när de gäller fart sträckorna. Men hoppet ligger ju hos Olsbergs förarna =).
Nej Nej, han blir de inte,
Marcus G är på G nu med ny bil dessutom har han vunnit förut, ja tror på 307an när de gäller fart sträckorna. Men hoppet ligger ju hos Olsbergs förarna =).
Sv: Svenska rallyt
www.questback.com/sr/jerringpriset/
Ekström är nog en kandidat till segern.
Skulle vilja se "peja" lira curling på matta, eller Anja åka halfpipe, det är väll vad man kan jämföra med.
Ekström är nog en kandidat till segern.
Skulle vilja se "peja" lira curling på matta, eller Anja åka halfpipe, det är väll vad man kan jämföra med.
« Föregående · 389079