TV4 Plus Tisdag 8 juni
401165 · Nästa » Till forumet
Sv: TV4 Plus Tisdag 8 juni
Joinzzon: Inte så snällt att skriva resultatet strax före alla heaten ska visas på TV4+.
Sv: TV4 Plus Tisdag 8 juni
Undrar om vi får se när Billy Hamill snetänder o ska lappa på Bjarne Pedersen? Snacka om att lägga energi på fel ställe :-(
Matchen jo den var ojämn, men vi vann med 54-41 o jag har svårt att se hur Smederna ska kunna gå till semifinal.
Matchen jo den var ojämn, men vi vann med 54-41 o jag har svårt att se hur Smederna ska kunna gå till semifinal.
Sv: TV4 Plus Tisdag 8 juni
DavveSundgren:
Då är du välkommen ner. (om det nu mot förmodan INTE skulle regna)Det är ju bara en timmers resa ner till Brovallen från Gävle.
Då är du välkommen ner. (om det nu mot förmodan INTE skulle regna)Det är ju bara en timmers resa ner till Brovallen från Gävle.
Sv: TV4 Plus Tisdag 8 juni
Joinzzon:
Innan jag flyttade till Gävle så bodde jag i Eskilstuna. Då såg man samtliga hemma (jobbade för Smederna i några säsonger som referatskribent) och även de närliggande bortamatcherna. Det saknar man nu...älskar speedway...har hittills dock bara sett VMS-matchen "live". Eftersom jag för närvarande är arbetssökande ska jag nog se lite matcher under sommaren och slutspelet - förhoppningsvis med Smederna med... :-)
Innan jag flyttade till Gävle så bodde jag i Eskilstuna. Då såg man samtliga hemma (jobbade för Smederna i några säsonger som referatskribent) och även de närliggande bortamatcherna. Det saknar man nu...älskar speedway...har hittills dock bara sett VMS-matchen "live". Eftersom jag för närvarande är arbetssökande ska jag nog se lite matcher under sommaren och slutspelet - förhoppningsvis med Smederna med... :-)
Sv: TV4 Plus Tisdag 8 juni
vad jag menade var det att jag inte brukar lyssna på sportradion eller spana in text-tv för att det ska bli lite spänning framför teven...
Sv: TV4 Plus Tisdag 8 juni
Frisco:
Ingen risk ..... det spöregnar o likadant lär det bli i morgon :-(
Tisdag o speedway ute i Brovallen = regn
Ingen risk ..... det spöregnar o likadant lär det bli i morgon :-(
Tisdag o speedway ute i Brovallen = regn
Sv: TV4 Plus Tisdag 8 juni
Japp, dags för Smederna att ta revansch!
Brukar du också hålla resultaten hemliga fram till sändningen? Jag gjorde det inte senast, då gick det ju som det gick... :-)
Brukar du också hålla resultaten hemliga fram till sändningen? Jag gjorde det inte senast, då gick det ju som det gick... :-)
TV4 Plus Tisdag 8 juni
Friidrott på TV4 Plus under tisdagskvällen därför är speedwayen framflyttad till 23.05. Men en sån match kan man nog vänta på:-)
---
TV4 Plus Tisdag 8 juni
23:05 Speedway: Elitserien
Från Avesta där Masarna möter Smederna. Programledare Håkan Bergholtz. Kommentatorer Janne Blomqvist och Bo Arrhén.
---
---
TV4 Plus Tisdag 8 juni
23:05 Speedway: Elitserien
Från Avesta där Masarna möter Smederna. Programledare Håkan Bergholtz. Kommentatorer Janne Blomqvist och Bo Arrhén.
---
Sorry tänkte inte på det :-(
Jag visste ju redan det, det var bara Hamill´s otroligt dåliga stil som jag retade upp mig på. Att han sedan får fortsätta att köra é fan skandal.
Det är aldrig snyggt när man sätter ut någon i planket, men bara för de kan man ju inte sopa på honom 3 smällar.
1000 kr i böter *WHOOOW*