BW ska testa Jaguar nu till veckan ...
Wirdheim testar Jaguar
« Föregående · 376875 Till forumet
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Steffe: Tydligen gick det bra om man får tro Expressen. Nya visitkort med testförare som yrke kan tryckas upp.
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Lumber Jack: Kommer Wirdheim få nån plats som F1 förare.. Eller kommer han bara att bli testförare?
Sv: Wirdheim testar Jaguar
heart:
Han är i första hand testförare. Blir någon av de ordinarie förarna skadad, sjuk eller kickad kan Björn då få chansen att gå in i hans ställe. Men inte ens det är säkert om jag förtstått det hela rätt.
Han är i första hand testförare. Blir någon av de ordinarie förarna skadad, sjuk eller kickad kan Björn då få chansen att gå in i hans ställe. Men inte ens det är säkert om jag förtstått det hela rätt.
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Poffa: Tiderna från dagens test på Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo:
1. J.P. Montoya - Williams-BMW - 1'09"306 - 59 laps
2. M. Schumacher - Ferrari - 1'09"432 - 86 laps
3. R. Schumacher - Williams-BMW - 1'09"678 - 82 laps
4. J. Button - BAR-Honda - 1'10"019 - 86 laps
5. A. Pizzonia - Williams-BMW - 1'10"153 - 85 laps
6. R. Zonta - Toyota - 1'10"339 - 84 laps
7. F. Montagny - Renault - 1'10"438 - 103 laps
8. O. Panis - Toyota - 1'10"462 - 92 laps
9. J. Trulli - Renault - 1'10"464 - 84 laps
10. F. Massa - Sauber-Petronas - 1'10"631 - 53 laps
11. T. Sato - BAR-Honda - 1'11"096 - 95 laps
12. B. Wirdheim - Jaguar - 1'11"215 - 106 laps
13. M. Webber - Jaguar - 1'11"379 - 51 laps
14. G. Bruni - Minardi - 1'12"485 - 20 laps
15. Z. Baumgartner - Minardi - 1'22"213 - 4 laps
Noterbart är att Björn var 0,164 sekunder snabbare än den andre Jaguarföraren Mark Webber.
1. J.P. Montoya - Williams-BMW - 1'09"306 - 59 laps
2. M. Schumacher - Ferrari - 1'09"432 - 86 laps
3. R. Schumacher - Williams-BMW - 1'09"678 - 82 laps
4. J. Button - BAR-Honda - 1'10"019 - 86 laps
5. A. Pizzonia - Williams-BMW - 1'10"153 - 85 laps
6. R. Zonta - Toyota - 1'10"339 - 84 laps
7. F. Montagny - Renault - 1'10"438 - 103 laps
8. O. Panis - Toyota - 1'10"462 - 92 laps
9. J. Trulli - Renault - 1'10"464 - 84 laps
10. F. Massa - Sauber-Petronas - 1'10"631 - 53 laps
11. T. Sato - BAR-Honda - 1'11"096 - 95 laps
12. B. Wirdheim - Jaguar - 1'11"215 - 106 laps
13. M. Webber - Jaguar - 1'11"379 - 51 laps
14. G. Bruni - Minardi - 1'12"485 - 20 laps
15. Z. Baumgartner - Minardi - 1'22"213 - 4 laps
Noterbart är att Björn var 0,164 sekunder snabbare än den andre Jaguarföraren Mark Webber.
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Karin: Noterbart är väl också att McLaren inte ens finns med i den där listan? Någon särskild anledning till detta?
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Ford Prefect: De testar inte i Valencia denna vecka. McLarens testförare Pedro de la Rosa och Alex Wurz var där förra veckan och testade "bakom stängda dörrar" medan de flesta andra testade i Barcelona. Vart de testar denna vecka vet jag inte eftersom de är lite snåla med information.
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Karin: Ah, jag förstår. Ville bara kolla ifall det helt enkelt var så att tabellen var felaktig eller nåt. Tack.
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Lumber Jack: Tydligen får man inte tro Expressen...förlåt "en tidning".
Detta skriver Aftonbladet Sportbladet i dag:
"Förra veckan skrev en tidning att Wirdheim redan var klar för Jaguar, något Örnulf Wirdheim i går dementerade via ett pressmeddelande.
- Det finns ingen sanning i det påståendet, Björn är inte knuten till något stall och det förs fortfarande diskussioner med BAR, hävdar Örnulf Wirdheim bestämt."
Detta skriver Aftonbladet Sportbladet i dag:
"Förra veckan skrev en tidning att Wirdheim redan var klar för Jaguar, något Örnulf Wirdheim i går dementerade via ett pressmeddelande.
- Det finns ingen sanning i det påståendet, Björn är inte knuten till något stall och det förs fortfarande diskussioner med BAR, hävdar Örnulf Wirdheim bestämt."
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Zcootah:
Det tror inte jag. Eller om jag ska vara ärlig, inte en chans.
Killen är ett ämne, men det finns många sådana o i mitt tycke så har han inte gjort några speciella resultat.
Det tror inte jag. Eller om jag ska vara ärlig, inte en chans.
Killen är ett ämne, men det finns många sådana o i mitt tycke så har han inte gjort några speciella resultat.
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Joinzzon: Att sopa gatan i farmarligan måste väl ändå räknas som ett speciellt resultat? Hur långt det räcker är för all del en annan femma.
Sv: Wirdheim testar Jaguar
Zcootah: ´Bara han få köra me ett F1 team så ha han stor chans att bli nåt stort!
Sv: Wirdheim testar Jaguar
arf:
Ja det är klart att det är bra, men det är en som vinner varje år o i fjol var det Björn.
Men bara för att man vinner F 3000 så är det lååångt till att bli "en av de stora"
Missförstå mig inte, jag önskar Björn all lycka men killen har inget Formel 1 kontatkt o ändå så börjar man svamla "om en av de stora"
Ja det är klart att det är bra, men det är en som vinner varje år o i fjol var det Björn.
Men bara för att man vinner F 3000 så är det lååångt till att bli "en av de stora"
Missförstå mig inte, jag önskar Björn all lycka men killen har inget Formel 1 kontatkt o ändå så börjar man svamla "om en av de stora"
« Föregående · 376875