Passar på att skapa en sån här tråd eftersom ingen finns, och passar även på att ställa en fråga till alla som höll på Colorado under Forsberg tiden i Denver. Har ni försvunnit, dött, slutat bry er, eller gud förbjude bytt lag?
Det blev för övrigt stryk inatt, igen, mot Edmonton hemma, 1-2. Ett mål på de senaste två matcherna.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Det blev för övrigt stryk inatt, igen, mot Edmonton hemma, 1-2. Ett mål på de senaste två matcherna.