Vad som började som ett rykte på forum/radio i USA verkar nu bekräftas!
MAKE MY DAY GUYS! Låt det här vara sant!
Cuban är redan ökänd ägare i NBA för att skälla ut domare och lägga sig i alla matcher. Personligen skiter jag fullständigt i det om laget stannar i Pittsburgh! Och som någon poängterade på www.letsgopens.com's forum så är det svårare att ta sig in på isen än in på planen under en basketmatch :D
Kom igen nu! Ingen kan neka dem till det här. De har pengar, kommer ursprungligen från Pittsburgh och är villiga att spela vidare i Mellon Arena tills en ny arena är klar!
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
MAKE MY DAY GUYS! Låt det här vara sant!
Cuban är redan ökänd ägare i NBA för att skälla ut domare och lägga sig i alla matcher. Personligen skiter jag fullständigt i det om laget stannar i Pittsburgh! Och som någon poängterade på www.letsgopens.com's forum så är det svårare att ta sig in på isen än in på planen under en basketmatch :D
Kom igen nu! Ingen kan neka dem till det här. De har pengar, kommer ursprungligen från Pittsburgh och är villiga att spela vidare i Mellon Arena tills en ny arena är klar!
please please please