DEVILS VINNER!!!
« Föregående · 282424 Till forumet
Sv: DEVILS VINNER!!!
bajenmattias: Jag hoppas att Minnesota vinner...de e ju coola. Hela lagets löner är lika höga som Forsbergs och Sakics tillsammans...typ...
Så är de ju det enda laget som är kvar med en finne i laget (Antti Laaksonen)...tror jag i alla fall.
Så är de ju det enda laget som är kvar med en finne i laget (Antti Laaksonen)...tror jag i alla fall.
« Föregående · 282424
Mitt tips blir att de möter Anaheim i finalen och vinner med 4-0 i matcher......
Sätter en kall bärs på det....