Hej Allihop! vilka fler än jag ska se denna spännande match inatt på NASN?
Blir helt klart en kul match som vanligt när dessa 2 lag möts, Devils är på uppgång efter 2 raka segrar, penguins däremot är lite svajjiga nu med en del uddamålsförluster i bagaget...
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Blir helt klart en kul match som vanligt när dessa 2 lag möts, Devils är på uppgång efter 2 raka segrar, penguins däremot är lite svajjiga nu med en del uddamålsförluster i bagaget...
Mycket nöje!!!