The Fat Bastard: Själv har jag nio vänner, nämligen de nio mål BRYNÄS "turligt" producerade mot ett av förra säsongens finallag, bäva månde universum. Tog jag i nu?
Allt jag vill är att bli ett med livet och odla tankens ljus känna lust och mild förväntan bli fri alla tvivel och drabbas lätt av glädjens rus men det enkla är det svåra som att en oförrätt förlåta vad händer om jag släpper taget om oron och det egna jaget
The Fat Bastard: Tack för dina svar. Vet inte varför, men jag tror mer och mer på min teori.
PS. Om du inte får några svar på din inbjudan till Dream Team, så pröva lägga in adressen nedanför det vanliga textfältet för "Svarskommentar" i rutan till höger om "Länk".
Dvs: - nedanför "Från:" t ex "[En par tikar och en pervers hund] ", men - ovanför [SKICKA MEDDELANDE]
Näääääää, inget inavel här inte, i Njurunda blandar vi och ger. Vi rövar även brudar från Gnarp, Sundsvall, Timrå och Matfors för att hålla aveln igång. Börja avla du också.
Själv har jag nio vänner, nämligen de nio mål BRYNÄS "turligt" producerade mot ett av förra säsongens finallag, bäva månde universum.
Tog jag i nu?