Curling
« Föregående · 1240300 · Nästa » Till forumet
Sv: Curling
MarcusElving: O Ja!
Kanada gick obesegrade igenom grundspelets 9 omgångar.
Och om Annete Norberg kände att publiken var tuff och lite osoprtslig emellanåt så kan du ge dig på att dom inte blir snällare i finalspel. Och då är ändå Team Norberg erkända medans ynglingarna i Lag Edin ännu ses som några slynglar. :-)
Kanada gick obesegrade igenom grundspelets 9 omgångar.
Och om Annete Norberg kände att publiken var tuff och lite osoprtslig emellanåt så kan du ge dig på att dom inte blir snällare i finalspel. Och då är ändå Team Norberg erkända medans ynglingarna i Lag Edin ännu ses som några slynglar. :-)
Sv: Curling
MarcusElving: En spännande match om sista semifinalplatsen. Britterna (skottar egentligen) började sämst och det gav svenskarna fördel som dom nyttjade väl och behövde. För dom spelade lite sämre emot slutet. Men man lyckades hålla emot och få sista sten i skiljeomgång. Väl där spelade man jättebra och kunde rätt enkelt vinna med 7-6.
Nu väntar hemmanationen i semi. Hoppas grabbarna kan njuta av den utmaningen.
Nu väntar hemmanationen i semi. Hoppas grabbarna kan njuta av den utmaningen.
« Föregående · 1240300 · Nästa »