Olympiska spelen

Grupper · 4030 inlägg · 53 ämnen
2965821 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Vinter OS 2026
dempa:

Här är ett tänkbart lag ifall Ryssland skulle vart med i OS

målvaktstrion är ju helt sjuk
Uppladdat:

500x0-img7185.png

dempa:

Ja det har väl en uppsjö av bra Forwards och just defensiven är ju inte alls densamma som när Gamla Sovjet spelade.

mattias - 74: är det bara jag som saknar en rysk storstjärna på backen? har det någonsin känts så svagt som nu, just den lagdelen?

dempa:

" men som läget är i politiken så.."

Tyvärr så har idrotten blivit mer politisk, det skall den inte vara. Men nu är det som det är och inget vi kan göra åt mer än att tycka det är rätt eller fel

Jag personligen tycker inte man skall straffa en hel nation för att en idiot startar krig mot Ukraina.

Skulle man tänka så skulle USA varit uteslutna ur många turneringar med tanke på hur många krig dom startat men men

Synd om de som vill se riktigt bra hockey med spelare som Vaselijesvsky, Kucherov , Kaprizov m.fl

Tror Ryssarna skulle va en het kandidat till guldet om de var med

Tråkigt som fan men som sagt bara gilla läget och politik diskuteras i Cafe boken

Skrev bara vad jag tyckte.

Rip Kirby: mm hade varit lite kul o haft dom med, ruskigt bra målvakter och forwards. men som läget är i politiken så..

tänker inte kommentera politik något mer men frågan är ju om USA borde få va med..

Bataille: Spelschemat i OS är ju klart sedan länge, där Ryssland tyvärr inte finns med. Jag har personligen diggat sovjetisk och rysk hockey sedan länge. Jag är 70-talist så då vet du varför.

Någon som vet om ryssarna är körda ifrån os-hockeyn för i så fall har vi har vi sluppit ett snuskigt medaljhot med tanke på att de bästa spelarna är släppta från NHL.

2965821 · »