Lumber Jack:
Har vi några fler medaljkandidater? jag tror på Ragnar Skanåker.
Har inte fått den rätta känslan för OS I London.. Ännu.
Kan vi hoppas på 4-5 medaljer å kanske ett guld?
renen:
Vem skall ta guld då? Emma Green? Knappast, Yannick lär inte höja ribban.
ante08:
Och Handbollstjejerna är rädda för att gå in i närkamper, då vinner man inga matcher. Bedrövligt och se.
Snackisen är ändå dom uppgjorda Badmintonmatcherna. Jösses hur dom spelade :/
ante08: Som någon skrev, ja tror det bar Robert Petterson på twitter. Varför i hela skogens namn kör dom inte raka matcher istället för nå gruppspel? Det har ju funkat i tennisen i typ tusen år, vrf ska det inte gå i badminton?
Dock tkr jag det hade vare rätt bra underhållningsvärde med två lag som tävlar i att förlora. Det blir ju nån sorts tävling i det också;):P
renen:
Fantastisk tennis mellan Del potro och Federer, står 8 - 8 i sista set.
renen:
Missa inte Tennisen nu klockan 13.05 , först ut Del Potro - Djokovic sedan Murray - Federer.. Tennisporr...
NuMo:
Jag hävdar fortfarande att han är dopad men den där diskussionen känns onödig eftersom vi aldrig kommer få veta sanningen känns det som.
mattias - 74:
Vi får väl se om 10-15 år när dopingpolisen är där fuskarna är nu. Men då har det väl redan kommit fram någon ny övermänniska som kan lura blåögda sportfanatiker.
Knylan:
Nej har jag inte men det är märkligt att just han klarade sig när många av hans landsmän åkte fast för några år sedan, misstankarna mot honom blir ju inte mindre om man säger så. Bara att kolla vilka löpare som dopat sig genom åren, Jones, Greene, montgommery, Ben Johnson m.fl
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mattias - 74: Misstankar? Vilka misstankar? Hur kan man ens orka ha misstankar utan någon som helst grund bortsett att han råkar vara den snabbaste människan någonsin över 100 och 200 meter? Dom gör ju inget annat än att pissa i burkar de där snubbarna.
Meh,
Det fattar väl vem som helst att Bolt är dopad. Det är ju bara att titta på färgerna i hans flagga, han röker sån där jamaicansk tobak innan loppen.
Kolla bara på reprisen av loppet, när konkurenternas ben går som trumpinnar - då sätter Bolt bara ned fötterna åtta gånger på de där hundra metrarna.
Och dopingpolisen kollar bara steroider och blod idag, så han går säker som amen i den rastafariska kyrkan. Ju.
Metal Guru: Men vist har Bolt hamnat på bild nån gång när han rökt på va?
Man tkr ju faktiskt att Cannabis m.m. ska ha en rätt negativ inverkan på en sprinter? Nu är jag ingen drog expert. Men det känns ju inte som att man får bättre reflexer av å röka gräs direkt?
Kanske drf han är så seg i starten..:P