Olympiska spelen

Grupper · 4023 inlägg · 53 ämnen

Vinter OS 2026

Vinter OS 2026
Då kör vi. Hur många Glud blir det 😇

Sv: Vinter OS 2026
Tarasov:

Hår är Kanadas trupp i hockeyn

Helt sjukt haha

Laget att slå
Uppladdat:

500x0-img7100_OStNyceJunuljmh.png

mattias - 74: Marchand - favoritspelaren, uttagen 😆😉😂👏

mattias - 74: Kanada har nog kvalitet att sätta ihop ytterligare ett lag med i stort sett samma höga nivå. Detta är man förstås helt unika med i hockeyvärlden.

Ett helt galet bra lag på förhand.

Rip Kirby:
Men vi har Kruger världens bästa boxplay spelare

Tarasov: Eftersom Calle Halvarsson inte är i form blir medaljskörden skral. Som lök på laxen ställer inte Nils upp på skridsko.

Blir ett eländigt OS där vi bara tar 6 guld. Förutom tjejerna i längd tar vi nog ströbonus-guld i curling eller nån märklig form av skidåkning.

Blir tjejernas OS , igen....

puffe2: Personligen älskar jag att se Jonna Sundling totaldominera i sprint och vi har ju ytterligare en handfull tjejer som lär kunna fightas om blänkande medaljer om en månad. Jag tippar att Sverige kan ta minst de där 6 gulden enbart i damernas skidåkning.

Rip Kirby: Ja, Ebba brukar ju också vara ganska hyfsad på att pricka in formen, sen vill man gärna se Frida vinna nåt. Sträcker mej till sju guld då, Curling är både vidrigt spännande och värt minst ett guld

puffe2: Curling är i mina ögon en av de mer perfekta TV-sporterna och något jag naturligtvis alltid följer i de olympiska spelen. Nu är jag dåligt uppdaterad på statusen vad gäller di svenske, men jag vill åtminstone inbilla mig själv att Sverige kan finnas med i medaljstriden även här.

Rip Kirby: Sverige är väl alltid med i medaljstriden, curling och bordtennis är de mest perfekta sporterna ur TV-perspektiv

« · 2961289