3 mål i baken efter första perioden.. mål i baken efter 14 sek... Inte mycket gick rätt.. hoppas att det inte rinner iväg med 8 mål i baken...
Jomenvisst
« Föregående · 2422887 Till forumet
Sv: Jomenvisst
Surjämte: Att förlora är ingen skam mot egentligen ett bättre lag med fullt manskap.
Det här är inte konstigt med fullt lag stör ni och vinner mot alka lag .
Ni kommer säkert igen !
Det här är inte konstigt med fullt lag stör ni och vinner mot alka lag .
Ni kommer säkert igen !
Sv: Jomenvisst
Surjämte: 37 poäng är väldigt imponerande för en nykomling! Var lugn ni kommer fixa nytt kontrakt vilket är riktigt bra!! Kanske hotar ni till och med om en slutspelsplats, vi får se.
+ 1
« Föregående · 2422887