+ 11
Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
« Föregående · 2377030 Till forumet
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Surjämte:
3-1 till ÖIK efter första, Effektivt ÖIK.. Lite för mycket slarv i ÖIK, Men AIK har inte tagit reda på chanserna.. Måste bli bättre i andra perioden..
Sen önska jag det var lite mer tryck här i arenan, Hoppas finns nån som kan ta tag i supporter delen i ÖIK, Få igång publiken.. Nu är klubben ung än i elit hockeyn, Så det kommer nog bli bättre med tiden.
3-1 till ÖIK efter första, Effektivt ÖIK.. Lite för mycket slarv i ÖIK, Men AIK har inte tagit reda på chanserna.. Måste bli bättre i andra perioden..
Sen önska jag det var lite mer tryck här i arenan, Hoppas finns nån som kan ta tag i supporter delen i ÖIK, Få igång publiken.. Nu är klubben ung än i elit hockeyn, Så det kommer nog bli bättre med tiden.
+ 1
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Surjämte: Sitter i Hudik och tittar på er. Tänker, fan det har kunnat varit HHC. Men grattis och lycka till i HA...
+ 2
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Surjämte: Bättre och mer stabilt andra period. 4-1.
+ 3
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Surjämte: Imponerad mycket imponerad av er 🫵
Grattis till stor seger .
Grattis till stor seger .
+ 3
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Surjämte: Grattis Östersund till segern över kopiorna från Stockholm!!!
Länkar:
http://Saik-Smland
http://Saik-Smland
+ 4
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Er finne i mål är sanslöst dålig!! Släppt in fem billiga. Ska ni ha nån chans att hålla er kvar kan ni inte köra med detta målvaktspar. Oseriöst av ÖIK om ni planerar att stanna i ligan.
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Klåparna:
Jag håller med och kritiserade Östersund innan serien startade,
1. Östersund måste skaffa en målvakt av HA toppklass, en toppmålvakt kan skapa trygghet när laget svajar. Med en toppmålvakt blir backparen tryggare omedelbart,
2. Östersund måste byta tränare till en som har HA erfarenhet, nuvarande tränare är bra men saknar taktisk erfarenhet, den som krävs i HA.
Det utebliva tränarbytet blir det mest ödesdigra misstaget när Östersund inte spelar i HA nästa år
Synd
Jag håller med och kritiserade Östersund innan serien startade,
1. Östersund måste skaffa en målvakt av HA toppklass, en toppmålvakt kan skapa trygghet när laget svajar. Med en toppmålvakt blir backparen tryggare omedelbart,
2. Östersund måste byta tränare till en som har HA erfarenhet, nuvarande tränare är bra men saknar taktisk erfarenhet, den som krävs i HA.
Det utebliva tränarbytet blir det mest ödesdigra misstaget när Östersund inte spelar i HA nästa år
Synd
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
{8839}: Ni gör det igen å det är ingen tur vinst !
+ 2
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
{8839}: Jag är faktiskt ganska impad av ÖIK så här långt. Deras förutsättningar såg ju inte speciellt lovande ut innan säsongsstarten, men dem verkar ju inte ge sig.
+ 4
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Klåparna: Så länge dom har häng på Löven kan dom väl hänga kvar?
+ 2
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
Gurkan:
Jag är också glatt överraskad över Östersunds framfart så här långt! Det är fortfarande en lång väg kvar, och jag tycker fortfarande Öik skulle ha lagt mycket mera krut på en HA toppmålvakt, det kommer att straffa sig på vårkanten när tränaren får avgå..,,,
Jag är också glatt överraskad över Östersunds framfart så här långt! Det är fortfarande en lång väg kvar, och jag tycker fortfarande Öik skulle ha lagt mycket mera krut på en HA toppmålvakt, det kommer att straffa sig på vårkanten när tränaren får avgå..,,,
+ 1
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
{9742}: Å Östersund bara lullar på!!
Ingen är rädd för vargen där !
Ingen är rädd för vargen där !
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
{8839}:
Östersund gör åtminstone det de måste göra denna säsong, dvs vinna och ta poäng mot de förmodade bottenlagen och streta emot och lära sig av topplagen, nu har de vunnit tre matcher i rad på ett väldigt bra sätt mot förmodade bottenlag, Nästa match de möter blir Bofors, det ska bli spännande att se hur de klarar sig som lag mot ett bra mkt värre motstånd
Östersund gör åtminstone det de måste göra denna säsong, dvs vinna och ta poäng mot de förmodade bottenlagen och streta emot och lära sig av topplagen, nu har de vunnit tre matcher i rad på ett väldigt bra sätt mot förmodade bottenlag, Nästa match de möter blir Bofors, det ska bli spännande att se hur de klarar sig som lag mot ett bra mkt värre motstånd
+ 1
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
{8839}: man bara förundras över Östersund hockey
Hur in i hell kan dom om å om igen göra det ?
Vara bra 👍 mer än bra !
Hur in i hell kan dom om å om igen göra det ?
Vara bra 👍 mer än bra !
+ 2
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
{8839}: det gör inget .. en förlust är .. hoppsan
På dom igen !
På dom igen !
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
{8839}: Blir ÖIK vinst ikväll, tror AIK torskar sin fjärde raka! 💪
+ 2
Sv: Lovande start vinst mot Södertälje efter förlängning
{9742}: MoDo måste ta i rejält nu ikväll mot sur-Jämtarna. Detta är lika stort som en final och då är jag själv sur-Jämte....Inga puckbjudningar nu bara för att det är ett nytt charmigt möte!
+ 1
« Föregående · 2377030
AIK nästa hemma... Längtat redan..