« Föregående · 139045 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Målvaktskampen
Frågan är när dem ska börja köra på en målvakt???
Wennström tycker jag är given för det går ente så bra när Ivar står!
Wennström tycker jag är given för det går ente så bra när Ivar står!
EN PELLE SVENSSON!!!!
Idag ska vi hylla Pelle så att han aldrig kommer att glömma denna match... En Pelle Svensson...
Vi ska till Mörrum på fredag?
Läs ikväll hur det blir med buss till mörrum på fredag!!!
Men det borde lösa sig... hur många är intresserade här på nätet? skicka brev till mig o skriv telefon nummer!
Men det borde lösa sig... hur många är intresserade här på nätet? skicka brev till mig o skriv telefon nummer!
Alla till Rögle templet!!
Slå i sönder era spargrisar eller råna era nära o kära o ta er ut till ladan o hylla Pelle i hans 400:e match!!!!!
« Föregående · 139045 · Nästa »
///Benny Da King - med lånad inloggning