« Föregående · 150784 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Roger 300 matcher i RBK
Lägg ner detta nu... det kvittar hur mycket pengar han än får av Malmö, han lämnar aldrig Rögle mer. Han har ett äkta röglehjärta!!!
Sv: Roger 300 matcher i RBK
Roger Hansson är och förblir grön o vit. Det där med att malmö skulle vara intresserade av honom gör mig sjuk...
På söndag mot Arboga är det en viktig meatch.
Intresserade av en bussresa? Skriv då ett meddelande till mig!
På söndag mot Arboga är det en viktig meatch.
Intresserade av en bussresa? Skriv då ett meddelande till mig!
Roger 300 matcher i RBK
Junior: Problemet verkar ju vara att en del INTE tycks skita i vilket. Det är hög tid att lägga ner den här diskussionen tycker jag!
"Eeen Roger Hansson, finns bara eeen Roger Hansson"
Grattis till 300 matcher i rögletröjan!
"Eeen Roger Hansson, finns bara eeen Roger Hansson"
Grattis till 300 matcher i rögletröjan!
Sv: Roger Hansson platsar inte i MIF
Stefan: Notera att vi skiter vi vilket.
Men jag undrar varför Lundh springer och kollar på Rögle matcher. Vi har inte någon lirare som ni söker. 35+
Men jag undrar varför Lundh springer och kollar på Rögle matcher. Vi har inte någon lirare som ni söker. 35+
Sv: Roger Hansson platsar inte i MIF
Sluta prata om det med Roger Hansson nu, vill inte ha han som en svikare! hylla inte honom på matcherna istället!! jaja.. Nån som ska se Arboga-Rögle på Söndag?
Sv: Roger Hansson platsar inte i MIF
Stefan:
Med facit i hand skulle ni kanske haft nytta av hans tjänster!
När tar ni tillbaka Burra?
Med facit i hand skulle ni kanske haft nytta av hans tjänster!
När tar ni tillbaka Burra?
Sv: Roger Hansson platsar inte i MIF
FredrikM:
ja Roger Hansson blev ratad av MIF innan han skrev på för Rögle BK. Roger hörde av sig och ville själv spela i MIF som tackade nej till hans tjänster. Notera att Roger själv ringde och erbjöd sina tjänster i MIF.
ja Roger Hansson blev ratad av MIF innan han skrev på för Rögle BK. Roger hörde av sig och ville själv spela i MIF som tackade nej till hans tjänster. Notera att Roger själv ringde och erbjöd sina tjänster i MIF.
Sv: Dagens ES
HasseT: Det är bra, Hasse, jobba på. Har du någon trixig skoluppgift som du vill vi ska hjälpa dej att lösa här i gästboken?
Tidigare inlägg i den här tråden har ju handlat om svensk geografi. Vem var det som sa att det inte var lärorikt att chatta hockey ;-)
Undrar om de fortfarande har minirink i Arboga + elkabel i taket åt ismaskinen?
Skulle du åka tåg, Svenne? Funderar på att kolla det resesättet på söndag, om inte någon annan söderifrån skall upp?
Tidigare inlägg i den här tråden har ju handlat om svensk geografi. Vem var det som sa att det inte var lärorikt att chatta hockey ;-)
Undrar om de fortfarande har minirink i Arboga + elkabel i taket åt ismaskinen?
Skulle du åka tåg, Svenne? Funderar på att kolla det resesättet på söndag, om inte någon annan söderifrån skall upp?
Sv: Dagens ES
HasseT: Ok, du tycker den är bra och det har du rätt att tycka.
Jag tycker inte att det är en ramsa värdig den stolta rögletraditionen, men det är min åsikt och det har jag rätt att tycka. Ja, jag vet att vi har använt den någon gång de senaste fem åren, men aldrig dessförinnan!
Men du grabben, vad har detta med Leksands klack att göra??
Jag tycker inte att det är en ramsa värdig den stolta rögletraditionen, men det är min åsikt och det har jag rätt att tycka. Ja, jag vet att vi har använt den någon gång de senaste fem åren, men aldrig dessförinnan!
Men du grabben, vad har detta med Leksands klack att göra??
Sv: Dagens ES
Det finns ett lag i hjärtat mitt,
ett lag som hatar malmö shit.
Det laget heter RBK, Som självfallet går upp i år.
Vårt RBK ger Malmöspö vårt RBK ska aldrig dö.... japp den var det länge sen vi sjöng Sumo dra eller nån annan äldre dra igång den om cirkus 13 dagar eller vad det är. dra den med askungen också! vi har fostrat vi har skapat vi har alltid malmö hatat för vi e fans med hjärta som faktiskt har känt smärta O vi ska spöa mif igen för vi e ståplats stolta män så stäm nu upp i våran sång för vi ska vinna guld nån gång och skåla i champagne i tv-sporten
ett lag som hatar malmö shit.
Det laget heter RBK, Som självfallet går upp i år.
Vårt RBK ger Malmöspö vårt RBK ska aldrig dö.... japp den var det länge sen vi sjöng Sumo dra eller nån annan äldre dra igång den om cirkus 13 dagar eller vad det är. dra den med askungen också! vi har fostrat vi har skapat vi har alltid malmö hatat för vi e fans med hjärta som faktiskt har känt smärta O vi ska spöa mif igen för vi e ståplats stolta män så stäm nu upp i våran sång för vi ska vinna guld nån gång och skåla i champagne i tv-sporten
Sv: En serie
Svenne: Hade varit utmärkt. Tyvärr så kan man inte begränsa antalet europeiska (EU-medborgare) spelare i proffisionella klubbar enligt art 39 i Amsterdamsfördraget :(. Däremot så kanske vi skulle få ner antalet transatlanter i lagen, fast det är väl egentligen dessa som är de roligaste utländska spelarna att se (förutom Srsen då)
Sv: En serie
Mygel: Exakt, och man skulle även kunna sätta upp vissa regler angående antalet utländska spelare i en sådan Allsvenska. För det är här i en tuff miljö som de unga spelarna skapar sig ett namn, där talanger får spela utan att riskera att bänkas på direkten.
Alla kan inte vara lika duktiga vid så ung ålder som Bröderna Lundquist i Frölunda...
Alla kan inte vara lika duktiga vid så ung ålder som Bröderna Lundquist i Frölunda...
Sv: En serie
Svenne: Kom igen. Du får dricka för oss alla. Visa att du en Rögleit och inte backar för några bira :)
Däremot så kommer vi att joina er när det är dags för SA. Vi tänkte ta och fixa en buss o sen ta en expidition upp till Sthlm mot antingen Bajen eller AIk eller båda. Tänkte även att vi ska dra med oss Tjärna till klacken.
Det känns lite för mycket att åka på långa bortamatcher i denna gärdsgårdsserien :)
Däremot så kommer vi att joina er när det är dags för SA. Vi tänkte ta och fixa en buss o sen ta en expidition upp till Sthlm mot antingen Bajen eller AIk eller båda. Tänkte även att vi ska dra med oss Tjärna till klacken.
Det känns lite för mycket att åka på långa bortamatcher i denna gärdsgårdsserien :)
Sv: En serie
HasseT: Jo, men även där är vi och rör i de högsta divisionerna i en idrott, vilket jag anser alltid skall ges utrymme i media oavsett vad för sport det är.
Sen finns det en annan faktor oxå än publiksnittet. Man måste även se till antalet utövare inom idrotten, vilket dock leder oss in på ett helt annat spår eftersom man då kan fråga sig varför media inte bevakar t.ex. ridsport eller dylikt mer.
Sen finns det en annan faktor oxå än publiksnittet. Man måste även se till antalet utövare inom idrotten, vilket dock leder oss in på ett helt annat spår eftersom man då kan fråga sig varför media inte bevakar t.ex. ridsport eller dylikt mer.
Sv: En serie
Svenne: Precis så som jag har tänkt. Det ökade publik intresset, sponsorintresset samt massmedias intresse av en tuff serie under ES kommer antagligen inte bara gå på ett ut utan även generera bättre ekonomi för dessa klubbar. Bättre kvalité på spelet kommer att innebära att glappet mellan ES och serien undre minskar. På längre sikt skapar en sådan här serie en bättre grogrund för våra unga spelare, som det gnälls så mycket om i ES, vilket innebär att kvalitén på svensk hockey höjs.
Tycker att man i en sådan här serie även skall sätta upp krav som liknar de i ES när det gäller arena och kring organisation.
Tycker att man i en sådan här serie även skall sätta upp krav som liknar de i ES när det gäller arena och kring organisation.
« Föregående · 150784 · Nästa »