« Föregående · 161596 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Snart så
Om ett par timmar beger men sig till HBG(Snaps) för att inkassera en kall pilsner...fan va man har längtat efter denna matchen...hoppas på bättre tryck än i Halmstad...
Kom igen nu alla som tvekar att hänga med...sätt er i bilen, eller ring 0733-646471 och följ med bussen som rullarkl. 17,00 från Snaps och 17.20 från Polishuseti Ä-holm...
DET FINNS INGET ATT TVEKA OM!!!!!!!!!!!!!!!!
vi håller på R-B-K....
Kom igen nu alla som tvekar att hänga med...sätt er i bilen, eller ring 0733-646471 och följ med bussen som rullarkl. 17,00 från Snaps och 17.20 från Polishuseti Ä-holm...
DET FINNS INGET ATT TVEKA OM!!!!!!!!!!!!!!!!
vi håller på R-B-K....
Sv: Rolig grej
nickeman:
Du behöver varken skrika eller svära!
Norra infarten till Ljungby (E4). Höger i första rondellen. Efter ett par kilometer - nästa rondell (liten en), tag vänster. Efter 50 meter svänger du höger och sen vänster direkt. Men vid det laget har du sett Sunnerbohov för länge sedan.
Du behöver varken skrika eller svära!
Norra infarten till Ljungby (E4). Höger i första rondellen. Efter ett par kilometer - nästa rondell (liten en), tag vänster. Efter 50 meter svänger du höger och sen vänster direkt. Men vid det laget har du sett Sunnerbohov för länge sedan.
Sv: Rolig grej
A!!! Ja kommer inte kunna sova idag!!! ALLA TILL LJUNGBY!!! Sjung tyskarna tillbaka till Tyskland, detta kommer säkerligen bli den match då troja klacken blir så söndersjunga av oss nånsin. Vet någon vägen till hallen?
Rolig grej
Jag hörde en rolig grej på Radiosporten.
I matchen Hv71-VF så sköt en Frölunda spelare ett skott och reporterna beskrev att pucken var under liv .... Roligt va?..
jag tyckte det var jätte skoj iaf.. jaja, ses imorgon.
hoppas det blir 2bussar
I matchen Hv71-VF så sköt en Frölunda spelare ett skott och reporterna beskrev att pucken var under liv .... Roligt va?..
jag tyckte det var jätte skoj iaf.. jaja, ses imorgon.
hoppas det blir 2bussar
Bennys Hörna
Nu startar ja J20 upp Bennys Hörna. Det är i likhet med Hinkes, skillnaden är att Benny är tränare och inte lagledare.
Följ länktipset så kommer ni till ungsomssidan, sedan är det bara att trycka på Juniorerna och sen länken på första sidan!
Vi kommer att försöka ha den uppdaterad var lr varanan vecka.
Följ länktipset så kommer ni till ungsomssidan, sedan är det bara att trycka på Juniorerna och sen länken på första sidan!
Vi kommer att försöka ha den uppdaterad var lr varanan vecka.
Hoppas att det blir Eltserien för RBK!!!
Jag hoppas verkligen att det blir Eltserien för Rögle BK nästa säsong så att det kan bli några feta Derby nästa säsong!!!!!
Sv: GLÖM INTE ATT HÄNGA MED IMORGON!!!!
Håller på rbk:
Ja du sväljer väl det mesta?.. haha.
Blir det samma förklädnad som i Mörrum sumo?. Hade jag inte vetat att du var en kille så hade du haft ett helvete i bilen :o)
Otroligt vad man längtar tills imorgon. Dagarna på jobb känns som evigheter.
Alla Alla till Mörrum
Ja du sväljer väl det mesta?.. haha.
Blir det samma förklädnad som i Mörrum sumo?. Hade jag inte vetat att du var en kille så hade du haft ett helvete i bilen :o)
Otroligt vad man längtar tills imorgon. Dagarna på jobb känns som evigheter.
Alla Alla till Mörrum
Sv: GLÖM INTE ATT HÄNGA MED IMORGON!!!!
Hardmen: Ja...vi som åker från Helsingborg salmas på Snaps innan för ett par goa, vissa ska tura men tyvärr hinner man inte det..
Väl mött på snaps alla hbg:are...
Å va vi ska sjunga
Väl mött på snaps alla hbg:are...
Å va vi ska sjunga
Sv: GLÖM INTE ATT HÄNGA MED IMORGON!!!!
Den känns ännu roligare att åka upp till Ljungby imorgon med tre raka segrar i bakom sig. Hoppas det blir blir bättre tryck där uppe än i Halmstad och man får ju hoppas att alla sköter sig fast att det är fredagsmatch, det blir roligare för alla då.
Sv: GLÖM INTE ATT HÄNGA MED IMORGON!!!!
Håller på rbk: ok då..men då tar du väl tag u micken sumo....
Micke Hjälm é grön och vit.....
Micke Hjälm é grön och vit.....
Sv: GLÖM INTE ATT HÄNGA MED IMORGON!!!!
Håller på rbk: ja kom igne nu...17.00 från snaps i hbg....det blir väl några goa kalla innan??
Vi ska sjunga sönder tyskarna....
FC Hansa do beson enial
Vi ska sjunga sönder tyskarna....
FC Hansa do beson enial
GLÖM INTE ATT HÄNGA MED IMORGON!!!!
Kom igen nu allihopa! se nu till och visa hur mycket ni älskar Rögle. För ni kan väll inte missa morgondagens match????
Nej ring nu och boka plats på : 0733/646471 ......
Skynda er det börjar bli trångt!
Nej ring nu och boka plats på : 0733/646471 ......
Skynda er det börjar bli trångt!
Mycket bra offensiv!!!
Rögles offensiv är grymt bra i år. Tidigare år har Rögle oftatst blivit tillbaka pressade men nu är det tvärtom. Mycket roligt att se.
Sedan att defensiven sviktar gör inte så mycket när offensiven är så bra...
Sedan att defensiven sviktar gör inte så mycket när offensiven är så bra...
Sv: Rögle-Nybro
Tycker Rögle spelade måttligt bra igår, men dom vann iallafall och det är det viktigaste. Jag tror att Rögle höjer sig flera snäpp när dom möter bättre lag, det har man sett innan. Försvarspelet var lite hackande men det handlar nog mycket om en inställningsfråga. Ännu ett steg mot SA!!!!
Längtar till Troja imorgon...
Längtar till Troja imorgon...
Sv: Rögle-Nybro
D Quaid: Jag skulle nog sätta mina pengar på att Josefs andra mål idag var det snyggaste hittills. Var det någon som han blinka på den kanonen??? Tror inte att Nybros målvakt Thoren hade rört armen ännu förrän pucken trillade ut ifrån klyckan.
Sv: Rögle-Nybro
Bra lödd i bössan den där Josefsson-pöjken har!
Var det bara mitt hjärta som gjorde uppehåll i slagfrekvensen när Starck låg stilla på isen?
Nästa vecka ska laget börja träna försvarspel, hörde jag i korridorerna. Bra, det behövs!
Var det bara mitt hjärta som gjorde uppehåll i slagfrekvensen när Starck låg stilla på isen?
Nästa vecka ska laget börja träna försvarspel, hörde jag i korridorerna. Bra, det behövs!
Sv: Rögle-Nybro
Det var en halv tråkig match men skönt att vi vann.
Patrik du börjar få rutin på National sången.
Patrik du börjar få rutin på National sången.
Sv: Rögle-Nybro
Hej. Kul att de vann, vill jag först säga.
Sen vill jag också säga att jag trodde det var en engångsföreteelse att bara 1600 kunde komma dit!
Låt detta bli en tvågångsföreteelse, jag vill inte se så lite publik på en Röglematch mer denna säsong. Nog om det.
Första perioden tyckte jag var ganska död.
Jag stod i klacken som var tyst, och inte hjälpte det bättre av att ena örat hade slutat funka så jag bara hörde min egen röst. Precis som att höra sin röst på ett inspelat band, om ni förstår. Och det är ju inte så kul. I andra satte jag mig och njöt lite, sen kom deras "skitmål" som de inte var värda, enligt mig.
I tredje var stämningen lite bättre i klacken, men jag vågade naturligtvis inte stå där eftersom jag hörde bara min röst och det lät som det bara var jag som sjöng.
Vi fick iallafall se ett par snygga mål!
Det går ju allt lättare mot mindre bra lag men om publiken sviker så får man ju göra tystnaden till det bästa möjliga.
Ses i Ljungby på fredag, hoppas att alla kommer.
mvh, Hans.T.
Sen vill jag också säga att jag trodde det var en engångsföreteelse att bara 1600 kunde komma dit!
Låt detta bli en tvågångsföreteelse, jag vill inte se så lite publik på en Röglematch mer denna säsong. Nog om det.
Första perioden tyckte jag var ganska död.
Jag stod i klacken som var tyst, och inte hjälpte det bättre av att ena örat hade slutat funka så jag bara hörde min egen röst. Precis som att höra sin röst på ett inspelat band, om ni förstår. Och det är ju inte så kul. I andra satte jag mig och njöt lite, sen kom deras "skitmål" som de inte var värda, enligt mig.
I tredje var stämningen lite bättre i klacken, men jag vågade naturligtvis inte stå där eftersom jag hörde bara min röst och det lät som det bara var jag som sjöng.
Vi fick iallafall se ett par snygga mål!
Det går ju allt lättare mot mindre bra lag men om publiken sviker så får man ju göra tystnaden till det bästa möjliga.
Ses i Ljungby på fredag, hoppas att alla kommer.
mvh, Hans.T.
Sv: Rögle-Nybro
Skönt med ännu en vinst, jag har sagt det förut och säger det igen....JOSEFSSON ÄR KUNG OCH KOMMER VARA MYYYYYCKET VIKTIGT FÖR RBK I SA
Rögle-Nybro
Den gamla klyshan: rögle spelar sämre mot sämre lag verkar hålla i sig...4-3 efter 2 perioder är inte jag nöjd med i alla fall...
Come on Rögle!!!!!
Come on Rögle!!!!!
Tipparligan
Hur gör man om man vill ändra förste målskytt?? Har nämligen tagit Hansson å han lär ju inte spela?
Sista chansen o hänga med
Ska ni hänga med från Lunda hållet eller på vägen upp till Ä-holm, slå signal på 070-9615961.
Sv: Nybro
Håller på rbk: "Vauhkonen kommer närmast från Scottish Eagels där han hållt till den här säsongen. Men innan dess har han sju säsonger i den finska elitserien i bagaget. Där har han representerat Lukko Rauma i sex säsonger och i Helsingfors en säsong." Citat från Nybros hemsida.
över 300 matcher i SM-liiga då är man väl inte helt kass.
över 300 matcher i SM-liiga då är man väl inte helt kass.
« Föregående · 161596 · Nästa »