« Föregående · 147147 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Bofors - RBk
HasseT: Stoffes mål var det tolfte i pp hittills. Men Rögle har spelat näst mest tid i pp av alla lag, så det är bara Örebro som har sämre effektivitet. Kanske ändring på det nu? pp igen...
Sv: Bofors - RBk
RBK-Micke: det var som fan. på säkert 30 powerplay.. hehe.. dom gör ju mer i boxplay hehe:)
Sv: Bofors - RBk
HasseT: Jag har missat ett par matcher, men i dom jag följt tror jag det är tre, möjligen fyra.
Sv: Bofors - RBk
Mygel: oj en bofors utvisning.....skulle vi kunna få trean?....kanske pelle kan sprätta in en
Sv: Bofors - RBk
Fantastiskt. Gyllander har även fått syn på att Bofors har spelare på planen. Överaska nu i PP Rögle!
Sv: Bofors - RBk
HasseT: Bofors målvakt 66,7 i rädd. % hehe.. lysande.. Wennström har iallafall 85,7.. kom igen nu RÖgle!!
Sv: Bofors - RBk
Känns skönt att det inte ska bli en upprepning av 0-9 matchen. Då får vi se om dom även klarar en femte utvisning.
Sv: Bofors - RBk
exil-Rogleit: hejsan!... va lite orolig när dom gjorde 1-0.. men sedan när det blev 1-1 så blev jag glad.. och nu 1-2 så nu e ju livet bra. Rögle spelar ju en helt annan hockey i år, så dom ska nog inte ha samma problem längre mot Bofors. Jag har tippat 5-3 till Bofors, hoppas det blir tvärtom istället. ha det:)
Pausrapport från Kruthallen
Visst är det hemmalaget som för matchen, men till viss del hänger det ihop med att man fått fyra powerplay.
Rögle har spelat väldigt bra boxplay, medan man i spel 5 mot 5 har släppt till lite väl enkla chanser.
Vi får vara nöjda med 1-1 i paus.
Det var en riktig kalldusch i inledningen där Emil Kåberg gav BIK ledningen på ett till synes inte alltför otagbart mål, som ramlade in mellan Wolles benskydd.
Rögles kvittering var jättesnygg.
En passning från sidled fram till Hansson, som bara hade att peta till pucken för att förpassa trissan in i mål.
Några av utvisningarna var lite tveksamma, framförallt den första, men på det stora hela är det ingen domarkatastrof att bara rögleiter blivit utvisade.
Boforsklacken har bytt plats, och står nu på kortsidan, medan en liten del av långsidan är avsedd för de 10 röglefansen på plats.
Fylle-Robban och någon mer kändis har varit framme och hälsat RBK-supportrarna välkomna till Karlskoga – vackert!
Rögle har spelat väldigt bra boxplay, medan man i spel 5 mot 5 har släppt till lite väl enkla chanser.
Vi får vara nöjda med 1-1 i paus.
Det var en riktig kalldusch i inledningen där Emil Kåberg gav BIK ledningen på ett till synes inte alltför otagbart mål, som ramlade in mellan Wolles benskydd.
Rögles kvittering var jättesnygg.
En passning från sidled fram till Hansson, som bara hade att peta till pucken för att förpassa trissan in i mål.
Några av utvisningarna var lite tveksamma, framförallt den första, men på det stora hela är det ingen domarkatastrof att bara rögleiter blivit utvisade.
Boforsklacken har bytt plats, och står nu på kortsidan, medan en liten del av långsidan är avsedd för de 10 röglefansen på plats.
Fylle-Robban och någon mer kändis har varit framme och hälsat RBK-supportrarna välkomna till Karlskoga – vackert!
Sv: Bofors - RBk
Som sagt, försvaret verkar starkt, men det kan inte vara lätt att göra något framåt med en man mindre halva perioden.
Sv: Bofors - RBk
Yippie!!! Verkar redan ha vaskat om i kedjorna, om inte målet kom i samband med ett byte.
Sv: SMS tjänst
Mygel: nej jag måste bli medlem, tänkte jag när jag var på bio förra fredagen och undrade vad det stog mellan mörrum och Rögle.. jaha.. får väl bli medlem. då.. hadet=)
Sv: Bofors - RBk
Joinzzon: asså hallå, Rögle kan visst slå Bofors!.. 9-0 förlusten e ju historia! senaste matchen borta mot Bofors kom ni ihåg vad den blev? jag tror den blev 3-2 till dom eller nåt.. veti inte säkert.. efter sudden t.-o.m kanske.. i SA förra året..!
Sv: Bofors - RBk
Quakaren:
Klarat att vi kan slå Bofors vad är det för skitsnack :-(
Vi har gjort det för o vi kommer att göra det i eftermiddag igen :-)
Snart rullar bilen mot Karlskoga för ännu en seger.
Jag lovar grabbar jag ska kolla noga idag om jag ser Bo Fors ;-)
Klarat att vi kan slå Bofors vad är det för skitsnack :-(
Vi har gjort det för o vi kommer att göra det i eftermiddag igen :-)
Snart rullar bilen mot Karlskoga för ännu en seger.
Jag lovar grabbar jag ska kolla noga idag om jag ser Bo Fors ;-)
Sv: Bofors - RBk
Tyvärr kan RBK spela hur bra som helst matchen innan man ska möta Bofors. Sen när det väl är dags så kroknar RBK och blir ett lätt byte för Karlskogalaget. Det är som en förbannelse....RBK kan inte slå Bofors. Så allt undet 9-0 får man se som ett steg framåt :/
5-2 till Bofors, tippar tyvärr jag...=(
5-2 till Bofors, tippar tyvärr jag...=(
Sv: Bofors - RBk
Håller på rbk: Hmm har du snott mitt tips men nu ska vi sticka mot Karlskoga med ett stort hopp om tre poäng med hem
Sv: Angående rubrik!!!
fjortis: Ja, matchen börjar ju klockan 16.00... snart bär det av mot Karlskoga...gött!
Angående rubrik!!!
Det som inleder med att J20 vann, avslutas med att Bofors-Rögle spelar klockan 19 stämmer ju inte??!!!!!!
Sv: Bofors - RBk
Tro mig. Rögle kommer att vinna med 5-3 idag. Det känns som att det är dags att visa Bofors var skåpet ska stå!?!!!
« Föregående · 147147 · Nästa »