det var inte
« Föregående · 24714 Till forumet
Sv: det var inte
Det är Otto, och ingen annan, som ska ha all credit för bussresan - men tack i alla fall!
« Föregående · 24714
Jag vill tacka otto och jag tror det var ljunggren som hadde koll på denna bussresa och även på då vissa när det blev för mycket Tack hoppas det blir fler resor inget slår När rögle kommer ut å tackar klacken efter dem varit ute i omklädnings rummet å tat på sina rögle tröjor å tackar klacken å sedan så var det några som fick äta middag där upp med dem skit shysst finss inget6 bätre