« Föregående · 124080 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Pelle
Om jag inte har räknat helt fel så ska vi fira vår kung Pelle i matchen mot Västerås hemma?? Han ska då ha gjort 400 seriematcher för Rögle eller??
Om så. Hur ska vi fira detta? Någon som har några planer?
Sen har vi Hansson som närmar sig 200 mål i den grön vita dressen. Även det borde ge lite hyllningar på något sätt.
Om så. Hur ska vi fira detta? Någon som har några planer?
Sen har vi Hansson som närmar sig 200 mål i den grön vita dressen. Även det borde ge lite hyllningar på något sätt.
Sv: Rögle i Halmstad
så jääävla gott lir! underbart fint spel!!... härligt med seger... vi ses på söndag...
Någon som har någon teori....
..varför Rögle spelar på ett annat sätt på bortaplan??? Jag menar att på hemmaplan så är det ett mycket mer konstruktivt spel med snabba passar mellan lagdelarna medan på bortaplan mest verkar vara att lyfta in i anfallszon och jaga. Man kan ju inte tala om stödet på hemmaplan eller något sådant eftersom Halmstads hall idag mer eller mindre var som hemmaplan på Rögle. Det enda som hördes av Hämmes supportrarna var deras förskräckligt tråkiga och intetsägande trummor (undrar hur man hur man har tänkt när man använder sig av trummor i klacken???).
Kul att se att du kunde ta dig upp till sist Griffy.
Slutligen kan väl sägas att det var väl bra på ett sätt att vissa personer omhändertogs innan matchen började så att vi kunde få en roligare stämning inne i hallen. Kul oxå att vi i klacken kunde köra med "Trevliga Rögle" istället för kanske lite mer negativa sånger :)
Men... det blev ju som väntat, en seger igen.
Kul att se att du kunde ta dig upp till sist Griffy.
Slutligen kan väl sägas att det var väl bra på ett sätt att vissa personer omhändertogs innan matchen började så att vi kunde få en roligare stämning inne i hallen. Kul oxå att vi i klacken kunde köra med "Trevliga Rögle" istället för kanske lite mer negativa sånger :)
Men... det blev ju som väntat, en seger igen.
Sv: Rögle i Halmstad
Helt underbart med seger. Inget superlir men en jäkla kämpar glöd. Det såg inte så jäkla roligt ut för Skugge, han fick en och annan höger i nyllet;-(
Sv: Rögle i Halmstad
Rögle vann rättvist med 6-3. Man var egentligen klassen bättre hela tiden. Synd bara att man slappnar av de sista fem minuterna. Det kunde straffat sig. Powerplay-spelet måste vässas.
Annars var det en härlig stämning från Rögle-klacken. Synd bara att ett femtontal Röglefans skämmer ut sig på stan timmarna innan........
Annars var det en härlig stämning från Rögle-klacken. Synd bara att ett femtontal Röglefans skämmer ut sig på stan timmarna innan........
Hyfsatt på plan...bättre på läktaren
Rögle kämpade verkligen till sig segern....Halmstad har inget eget spel....Vem vann slaget på läktaren??? Fattiga Halmstad...Kul med drag kört hårt fram över.
Sv: Rögle i Halmstad
Det var riktigt bra stämning i Halmstad, gott om Rögle folk. Det mesta man hörde av Halmstad var trummor och disco music.
Rögle spelarna kom ut på isen efter matchen med...=).., + att Roger Melin vinkade glatt till klacken..
Rögle spelarna kom ut på isen efter matchen med...=).., + att Roger Melin vinkade glatt till klacken..
Sv: Rögle i Halmstad
Där rök det tipset. Men vad gör det när man krossar Hammers, det bjuder jag med glädje på. Grattis Rögle!
Sv: Rögle i Halmstad
Nu ser det helt plötsligt inte så bra ut längre. Men ännu ligger det inom mitt tips, 3-5.
Sv: Rögle i Halmstad
rögle forever:
Schyst
Jag har snart 32 timmars helgarbete framför mig :-(
Så du man ta en öl för mig oxå
Schyst
Jag har snart 32 timmars helgarbete framför mig :-(
Så du man ta en öl för mig oxå
Sv: Rögle i Halmstad
Enligt rapport från hallen verkar det stabilt. Dom dominerar stundtals och även klacken tydligen.
Sv: Rögle i Halmstad
Svenne:
Det var ju bra gjort av Skugge att ta med sig en av deras bästa backar ;-)
Det var ju bra gjort av Skugge att ta med sig en av deras bästa backar ;-)
Sv: Rögle i Halmstad
Och så matchstraff på Skugge, Gott att de yngre tar för sig och inte tar nån skit..
Men är det inte Pelles jobb att få matchstraff ? :-))
Men är det inte Pelles jobb att få matchstraff ? :-))
Sv: Rögle i Halmstad
Ett tag trodde jag att förloppet från Tranåsmatchen skulle upprepa sig - hoppas det inte blir så. Det är onödigt spännande.
Sv: Rögle i Halmstad
Joinzzon:
Svenne:
Ja o jag som aldrig brukar tippa på Hansson, men det gjorde jag idag ... undrar varför
Svenne:
Ja o jag som aldrig brukar tippa på Hansson, men det gjorde jag idag ... undrar varför
Sv: Rögle i Halmstad
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FINNS BARA EN TORGNEY LÖVGREN EN TORGNY LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVGREN 2-0 TILL VÅRT RBK 2-0.....
Rögle i Halmstad
Jaaaaaaaaaaaa.. Härligt Månsson !!! Den killen är fenomenal på att göra första målet...
Varför tippade jag inte honom ??
Varför tippade jag inte honom ??
Något helt annat..
Även om jag inte är nåt fan av Timrå så tycker jag det är kul att se att man kan klara sig i ES även utan att vara en storklubb med astronomiska spelarkostnader. Lagspel vinner över stjärnor (vilket Malmö börjar fatta nu efter nästan 15 år :)
Sv: Välkommna till Halmstad
OM några timmar rullar bilen uppåt i landet!!!!
Fy fan va gott de ska bli!!!!
Disco i Halmstad, vi ska på disco i halmstad.....
Fy fan va gott de ska bli!!!!
Disco i Halmstad, vi ska på disco i halmstad.....
Sv: Inför matchen
Griffy: Jag hoppas att Rögle vinner med 6-2 ikväll i Halmstad och mål gör Jonas Nordquist 3, Mangus Eriksson 1, Mattias Månsson 1, och Björn Lindén 1 mål lycka till Rögle ikväll????
Sv: Välkommna till Halmstad
Fortfarande ingen som åker från Helsinborg till Halmstad idag???
Meddela mig isåfall.
070-7720338
Meddela mig isåfall.
070-7720338
Sv: Välkommna till Halmstad
Mygel: Jag hoppas att det är många Rögle Supporters ikväll i Halmstad och att dom ska ha trevligt kväll och håller på Rögle så klart för en seger mot Halmstad Hammers.
« Föregående · 124080 · Nästa »
Tänk när han återvänder hem igen..