« Föregående · 101204 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Halmstad..
Kom igen nu alla Röglefantaster..
Kör upp till Halmstad på Torsdag och stötta vårt RBK när de möter Frölunda i Sannarpshallen..
Matchen börjar klockan 20.00..
Kom igen nu.....SÄSONGEN HAR REDAN BÖRJAT!!!!!!!
Kör upp till Halmstad på Torsdag och stötta vårt RBK när de möter Frölunda i Sannarpshallen..
Matchen börjar klockan 20.00..
Kom igen nu.....SÄSONGEN HAR REDAN BÖRJAT!!!!!!!
Sv: Utklassning
bäver: Jodå, Wolle hade trots allt en del att göra, och han verkade hur stabil som helst...
Det vackraste målet var Stoffes i tredjeakten, där han och kedjepolarna snurrade upp växjöiterna. Riktigt klapp-klapp :-)
Det vackraste målet var Stoffes i tredjeakten, där han och kedjepolarna snurrade upp växjöiterna. Riktigt klapp-klapp :-)
Sv: Grattis till segern!
nicke: Tack! Många bra lag att fightas emot, men jag har höga förväntningar på mitt lag... Rögle var ett bra motstånd som visade vårt lag att det är jävlar anamma som gäller framöver.
Det ser bra ut även för Rögle och jag hoppas ni lyckas med avancemang uppåt.
Det ser bra ut även för Rögle och jag hoppas ni lyckas med avancemang uppåt.
Sv: Grattis till segern!
anderzon: Tack ska du ha och lycka till i serien i vinter. Det blir en tuff serie med många bra lag och spelare.
Sv: Grattis till segern!
anderzon: Mmm visst gör det en del att Rögle har en match i benet sen tidigare, men Rögle sparade Lindén,Hermansson & R.Hansson. Inga dussinlirare precis
Sv: Frölunda - Rögle
Dj RBK: Inte nu det närmaste såvitt jag vet...
De möter Frölunda nu på torsdag kl. 20.00 i sannarpshallen(Halmstd Hockey Festival)
De möter Frölunda nu på torsdag kl. 20.00 i sannarpshallen(Halmstd Hockey Festival)
Grattis till segern!
Tycker vi matchade er hyfsat i de första två perioderna, men när tredje målet kom tappade vi helt... tror det var en blandning av ork- och motivationsbrist. Helt klart att en veckas träning samt en extra match i benen gjorde sitt till Rögles fördel.
Lycka till i Allsvenskan!
Lycka till i Allsvenskan!
Sv: Utklassning
Patrik:
KUL O HÖRA ,en stabil insats igen! Sitter i ett regnigt Österrike o lider för nästa veckas missade matcher
KUL O HÖRA ,en stabil insats igen! Sitter i ett regnigt Österrike o lider för nästa veckas missade matcher
Sv: Utklassning
Patrik: hade wolle mycket att göra då??spelade rögle bra eller??jaja vi synes väll i halmstad eller
Sv: Utklassning
Undrar om Växjö hade fått namnen på spelarna i Rögle, för på deras hemsida står nr 8 som målskytt för 0-6 målet :)
Utklassning
Oerhört stabil insats idag.
Sista perioden vek hemmalaget ner sig ordentligt.
Målskyttar: Stoffe*2, Daniel Josefsson, Pelle Svensson, Jonas Nordqvist, Jonas Blanck
Kul att Wolle fick hålla nollan!
Sista perioden vek hemmalaget ner sig ordentligt.
Målskyttar: Stoffe*2, Daniel Josefsson, Pelle Svensson, Jonas Nordqvist, Jonas Blanck
Kul att Wolle fick hålla nollan!
Sv: Stass-Bofors
nicke: Vilken scoopare du är Nicke.. Härligt jobbat och tack så mycket för informationen..
Alltid lika gött att få trycka till ett PopLag
Alltid lika gött att få trycka till ett PopLag
Stass-Bofors
Igår spelade Rungsted-Bofors och matchen slutade 3-6.
Stass gjorde de 3 målen för Rungsted.
Stass gjorde de 3 målen för Rungsted.
Sv: Frölunda - Rögle
0-2 till vårt RBK, 0-2 till vårt RBK, 0-2 till vårt RBK
Och grabbarna har precis stått emot ett 5 mot 3 underläge i 2 minuter.
Gott mos
Och grabbarna har precis stått emot ett 5 mot 3 underläge i 2 minuter.
Gott mos
Sv: Frölunda - Rögle
Junior: Kl.20.00 kanske skall tilläggas?
Alla ska dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla ska dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Frölunda - Rögle
Junior: Näää... vad fan.... Jag har sett fram emot denna matchen i flera veckor och så ska den spelas i Halmstad....
Fan, vad trist!!!! Jaja, jag får väl vänta tills seriespelet kommer igång.
Fan, vad trist!!!! Jaja, jag får väl vänta tills seriespelet kommer igång.
Frölunda - Rögle
Halloj!!
Är det ingen som ska till Göteborg för att se matchen mellan Frölunda och Rögle?
Självklart tycker jag att alla Röglesupportrar ska ta detta tillfället i akt eftersom Göteborgskalaset pågår!
Kom till Göteborg och hjälp Rögle krossa VF!!!
/Adde
Är det ingen som ska till Göteborg för att se matchen mellan Frölunda och Rögle?
Självklart tycker jag att alla Röglesupportrar ska ta detta tillfället i akt eftersom Göteborgskalaset pågår!
Kom till Göteborg och hjälp Rögle krossa VF!!!
/Adde
Sv: Växjö
Finns det nån som ska upp till växjö som kan kanske infomera via nån som sitter vid en dator som då kan skriva hur det går för rögle på söndag när dom ska spela borta mott Växjö? =)
Det hade varit kul att får veta hur det går!! Orkar inte vänta till måndag morgron får veta hur det gick! =)
Det hade varit kul att får veta hur det går!! Orkar inte vänta till måndag morgron får veta hur det gick! =)
Sv: Jannes gäng
nicke: Det är förvisso den tjeckiska elitserien, och om man jämför svensk och tjeckisk hockey grundat på landslagens insatser, så är väl inte tjeckerna så hemskt mycket sämre...
Jannes gäng
Är det någon som vet hur bra ligan är där HC Karlovy Vary(Votrubas nya gäng) spelar. Dom blev 10:a där förra säsongen av 14 lag.
Västra Frölunda lär bli lite svåra att slå, men man kan ju hoppas att dom slår HC Karlovy Vary.
Västra Frölunda lär bli lite svåra att slå, men man kan ju hoppas att dom slår HC Karlovy Vary.
« Föregående · 101204 · Nästa »