« Föregående · 102363 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Serverkrångel
OE:
Det har vi bara gått och väntat på!
Bra jobbat igen, och kompromissen att slänga ut texten i gb.
Det har vi bara gått och väntat på!
Bra jobbat igen, och kompromissen att slänga ut texten i gb.
Sv: Serverkrångel
Inom kort är det bye-bye swehockey och det ser vi nog alla fram emot! Kvaliten är inget annat än usel!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serverkrångel
Så har det hänt igen: Swehockey krånglar. Därför får ni referatet nedan tills vidare:
RÖGLE VAKNADE FÖR SENT
Torsdagens klang och jubelföreställning mot Frölunda gav sportslig "baksmälla" mot Karlovy Vary. Genom ett sent vinstmål stod tjeckerna till slut som segrare.
Första perioden blev en ganska händelsefattig historia. Flest klara chanser hade tjeckerna och det enda som hindrade dem från ett ledningsmål var oftast deras egen oförmåga att trycka dit pucken. Antalet tjeckiska kontringar var stort och Magnus Wennström fick rädda flera frilägen. Rögles enda riktigt heta läge kom till efter klapp-klapp hockey mellan Mathias Månsson, Tomas Andersson och Kristoffer Starck där den sistnämde var ytterst nära att peta pucken under Karlovymålvaktens benskydd.
Backen Jonas Blanck stod över första matchen i Halmstad Hammers Hockeyfestival och för honom blev det en olycklig debut. Innan ens halva första perioden var spelad krockade han med plexiglasets början efter en hård närkamp och tvingades utgå. Senare meddelades att Jonas åkt på en hjärnskakning. Inget spel för honom alltså i lördagens placeringsmatch.
Andra perioden hade endast hunnit bli 13 sekunder gammal när Karlovy för första gången tog ledningen. Ladislav Svoboda avlossade ett slagskott framspelad av unge Lukas Pech som letade sig förbi "Volle" i rögleburen. Tjeckerna utökade sedan sin ledning till 2-0 innan det äntligen var dags för det första Röglemålet. Den här gången lyckades Rögles klapp-klapp spel och Mathias Månsson blev siste man på pucken. Kanske blev det lite för många klapp-klapp försök av Rögle och för lite beslutsamhet i avsluten i dagens match. Flera gånger passade man en gång för mycket istället för att ta avslut. Resultatet 2-1 stod sig perioden ut och skottstatistiken blev förkrossande 16-5 i grönvit favör. Från läktarhåll kunde man konstatera att Rögle äntligen hade börjat vakna efter gårdagens seger, nu skulle väl en seger vara inom nära räckhåll...
Tredje perioden började och Rögle skapade flera chanser samtidigt som Magnus Wennström räddade Karlovys, men RBK-målen uteblev. Något som däremot inte uteblev var det fula tjeckiska spelet. Matchen bjöd på flera klubbor i ansiktet, armbågstacklingar i huvudet och rena filmningar från de hetlevrade tjeckerna.
Tiden gick och kvitteringsjakten blev allt mer intensiv. Med drygt två minuter kvar tog Roger Melin time-out och plockade ut Magnus Wennström och då äntligen kunde Rögle kvittera i spel sex mot fem.
Målskytt blev Torgny Löwgren sedan han tillåtits stå obevakad i slottet. 2-2 och sudden var 1:59 bort. 55 sekunder senare hände dock det omöjliga. Tjeckerna gick till anfall och avlossade ett fladderskott mot Magnus Wennström, returen dimper ner på framstormande Lukas Pech's klubblad och tjeckerna vinner matchen.
Kvällsmatchen i Valhall kom således att handla om vilket lag som skulle möta Rögle i mach om 5-6 plats. Förloraren av Hammers-Södertälje skulle bli Rögles motståndare. Och länge såg det ut att bli Södertälje eftersom Hammers alltjämt hade ledningen. Med några få minuter kvar lyckades dock Södertälje kvittera till 5-5 och fixa Sudden Death. Målet kom till sedan Peter Popovic varit inne i flera minuter och till slut snappade upp en puck strax utanför Hammers blålinje och elegant serverade Dragan Umicevic som var kylig i avslutningen.
Efter en mållös Sudden var det dags för straffar där SSK drog det längsta strået. Därmed blir det derby mellan Halmstad och Rögle kl. 11:00 på lördagen.
Roger Melins kommentar:
- Det märktes på spelarna att vi hade en tuff match sent igår kväll. Den täta matchbilden mot Frölunda gjorde inte saken bättre. Även om alla spelare vill ha bra inställning till en sådan här match så orkar inte huvudena ställa om och det blir flera enkla misstag. Vi visar bra moral när alla kämpar och vi till slut lyckas kvittera till 2-2, synd bara att det inte stod sig till Sudden Death.
- Vi spelade exakt som vi bestämde på mötet före match. Vi visste att Rögle skulle vara trötta sedan gårdagen och utnyttjade detta genom att spela fysiskt och snabbt. Vi började disciplinerat men sedan tappar vi den både i båset och på isen, därför fick vi så många utvisningar. Detta är det negativa med tjeckisk mentalitet, de har lätt för att bli övertända och ta dumma utvisningar. Jag skulle vilja införa mer svensk mentalitet hos mina tjeckiska spelare. Jag tror att Rögle kommer bli riktigt bra i vinter trots dagens spel. De blir säkert ett topplag.
(Jan Votruba, tränare i HC Energie Karlovy Vary)
Övriga kommentarer:
- Jag har tränat med A-laget hela sommaren och vill verkligen ta en plats när serien startar. Jag har allt i mina egna händer. Min förebild är Jaromir Hlinka som spelar i Schweiz i år. Jag tycker Rögle spelade bra, det märktes att de var trötta men de bjöd ändå på bra motstånd.
(18-årige Lukas Pech som sänkte Rögle)
- Jag tycker det är en bedrift att inte lyckas slå det här tjeckiska laget! Hade vi utnyttjat alla chanser bättre hade vi fått möta MIF i Final.
(Mathias Månsson)
- Även med facit i hand hade jag inte kunnat göra någonting annorlunda, det var ett mycket lurigt skott som jag nästintill reflexräddade första gången. Lite oflyt att de sedan hinner fram till returen före våra backar.
(Magnus "Volle" Wennström)
- Det kändes segt i början av matchen, vi fick verkligen jobba oss in i matchen idag.
(Jakob Johansson som blev offer för den tjeckiska brutaliteten när en Karlovy spelare satte full fart mot honom och delade ut en armbågstackling i huvudet)
Guld: Daniel Josefsson
Silver: Pelle Svensson
Brons: Björn Lindén
RÖGLE VAKNADE FÖR SENT
Torsdagens klang och jubelföreställning mot Frölunda gav sportslig "baksmälla" mot Karlovy Vary. Genom ett sent vinstmål stod tjeckerna till slut som segrare.
Första perioden blev en ganska händelsefattig historia. Flest klara chanser hade tjeckerna och det enda som hindrade dem från ett ledningsmål var oftast deras egen oförmåga att trycka dit pucken. Antalet tjeckiska kontringar var stort och Magnus Wennström fick rädda flera frilägen. Rögles enda riktigt heta läge kom till efter klapp-klapp hockey mellan Mathias Månsson, Tomas Andersson och Kristoffer Starck där den sistnämde var ytterst nära att peta pucken under Karlovymålvaktens benskydd.
Backen Jonas Blanck stod över första matchen i Halmstad Hammers Hockeyfestival och för honom blev det en olycklig debut. Innan ens halva första perioden var spelad krockade han med plexiglasets början efter en hård närkamp och tvingades utgå. Senare meddelades att Jonas åkt på en hjärnskakning. Inget spel för honom alltså i lördagens placeringsmatch.
Andra perioden hade endast hunnit bli 13 sekunder gammal när Karlovy för första gången tog ledningen. Ladislav Svoboda avlossade ett slagskott framspelad av unge Lukas Pech som letade sig förbi "Volle" i rögleburen. Tjeckerna utökade sedan sin ledning till 2-0 innan det äntligen var dags för det första Röglemålet. Den här gången lyckades Rögles klapp-klapp spel och Mathias Månsson blev siste man på pucken. Kanske blev det lite för många klapp-klapp försök av Rögle och för lite beslutsamhet i avsluten i dagens match. Flera gånger passade man en gång för mycket istället för att ta avslut. Resultatet 2-1 stod sig perioden ut och skottstatistiken blev förkrossande 16-5 i grönvit favör. Från läktarhåll kunde man konstatera att Rögle äntligen hade börjat vakna efter gårdagens seger, nu skulle väl en seger vara inom nära räckhåll...
Tredje perioden började och Rögle skapade flera chanser samtidigt som Magnus Wennström räddade Karlovys, men RBK-målen uteblev. Något som däremot inte uteblev var det fula tjeckiska spelet. Matchen bjöd på flera klubbor i ansiktet, armbågstacklingar i huvudet och rena filmningar från de hetlevrade tjeckerna.
Tiden gick och kvitteringsjakten blev allt mer intensiv. Med drygt två minuter kvar tog Roger Melin time-out och plockade ut Magnus Wennström och då äntligen kunde Rögle kvittera i spel sex mot fem.
Målskytt blev Torgny Löwgren sedan han tillåtits stå obevakad i slottet. 2-2 och sudden var 1:59 bort. 55 sekunder senare hände dock det omöjliga. Tjeckerna gick till anfall och avlossade ett fladderskott mot Magnus Wennström, returen dimper ner på framstormande Lukas Pech's klubblad och tjeckerna vinner matchen.
Kvällsmatchen i Valhall kom således att handla om vilket lag som skulle möta Rögle i mach om 5-6 plats. Förloraren av Hammers-Södertälje skulle bli Rögles motståndare. Och länge såg det ut att bli Södertälje eftersom Hammers alltjämt hade ledningen. Med några få minuter kvar lyckades dock Södertälje kvittera till 5-5 och fixa Sudden Death. Målet kom till sedan Peter Popovic varit inne i flera minuter och till slut snappade upp en puck strax utanför Hammers blålinje och elegant serverade Dragan Umicevic som var kylig i avslutningen.
Efter en mållös Sudden var det dags för straffar där SSK drog det längsta strået. Därmed blir det derby mellan Halmstad och Rögle kl. 11:00 på lördagen.
Roger Melins kommentar:
- Det märktes på spelarna att vi hade en tuff match sent igår kväll. Den täta matchbilden mot Frölunda gjorde inte saken bättre. Även om alla spelare vill ha bra inställning till en sådan här match så orkar inte huvudena ställa om och det blir flera enkla misstag. Vi visar bra moral när alla kämpar och vi till slut lyckas kvittera till 2-2, synd bara att det inte stod sig till Sudden Death.
- Vi spelade exakt som vi bestämde på mötet före match. Vi visste att Rögle skulle vara trötta sedan gårdagen och utnyttjade detta genom att spela fysiskt och snabbt. Vi började disciplinerat men sedan tappar vi den både i båset och på isen, därför fick vi så många utvisningar. Detta är det negativa med tjeckisk mentalitet, de har lätt för att bli övertända och ta dumma utvisningar. Jag skulle vilja införa mer svensk mentalitet hos mina tjeckiska spelare. Jag tror att Rögle kommer bli riktigt bra i vinter trots dagens spel. De blir säkert ett topplag.
(Jan Votruba, tränare i HC Energie Karlovy Vary)
Övriga kommentarer:
- Jag har tränat med A-laget hela sommaren och vill verkligen ta en plats när serien startar. Jag har allt i mina egna händer. Min förebild är Jaromir Hlinka som spelar i Schweiz i år. Jag tycker Rögle spelade bra, det märktes att de var trötta men de bjöd ändå på bra motstånd.
(18-årige Lukas Pech som sänkte Rögle)
- Jag tycker det är en bedrift att inte lyckas slå det här tjeckiska laget! Hade vi utnyttjat alla chanser bättre hade vi fått möta MIF i Final.
(Mathias Månsson)
- Även med facit i hand hade jag inte kunnat göra någonting annorlunda, det var ett mycket lurigt skott som jag nästintill reflexräddade första gången. Lite oflyt att de sedan hinner fram till returen före våra backar.
(Magnus "Volle" Wennström)
- Det kändes segt i början av matchen, vi fick verkligen jobba oss in i matchen idag.
(Jakob Johansson som blev offer för den tjeckiska brutaliteten när en Karlovy spelare satte full fart mot honom och delade ut en armbågstackling i huvudet)
Guld: Daniel Josefsson
Silver: Pelle Svensson
Brons: Björn Lindén
Sv: Björn Lindén
Jag har inte förstått vad som menas med "rakade ben" är det ett internt skämt?, eller rakar han bena för skydden skaver?
Björn Lindén
Kan ni inte skippa ramsan med B L har rakade ben och köra klassikern B L är grön och vit. Tror att Björn uppskattar den ramsan bättre.
Sv: Bilder
fjortis: Först och främst så var Rögle inte alls lika tända i dag som mot frölunda. Dom verkade sega och slitna. Sen som jag ser det så lyckades Karlovy att störa Rögle som inte tycks gilla när det blir fysisk hockey. Men den sanna förklaringen den vet bara spelarna själva dom försökte men räckte inte till.
Sv: Ful hockey
shorty:
LÖRD 17/8
KL 11.00 MATCH OM 5-PLATS
KL 14.00 MATCH OM 3-PLATS
KL 18.00 FINAL
För Rögles del så är det väl match kl 11.00 mot förloraren i matchen hammers och ssk.
Om jag har fattat det rätt så blev RBK sist i sin grupp.
Just nu så är det Halmstad Hammers som är motståndaren Dom ligger under med 2-3 i första pausen
LÖRD 17/8
KL 11.00 MATCH OM 5-PLATS
KL 14.00 MATCH OM 3-PLATS
KL 18.00 FINAL
För Rögles del så är det väl match kl 11.00 mot förloraren i matchen hammers och ssk.
Om jag har fattat det rätt så blev RBK sist i sin grupp.
Just nu så är det Halmstad Hammers som är motståndaren Dom ligger under med 2-3 i första pausen
Sv: Ful hockey
Vilken blir nästa match? Mot vilket lag och vilken tid hadde också varit bra att veta. / shorty
Sv: Ful hockey
Svenne: Tjenixen
Att säga att pp-spelet fungerade bra är kanske att ta i ;-)
Man får hoppas att dom inte har tränat på pp men det brukar ju vara sista veckan innan seriestart som det ska nötas.
Tjeckerna spelade ruggit fult och sen på vanligt vis så försökte man filma sig till resten. Synd för dom hade tendenser till att visa dom där härliga långa passen upp mellan backarna på offensiva blå. Men som sagt det var inget dom tydligen tyckte var kul
Som jag såg det hade Dommarn haft samma bedömningsnivå på lagen så hade färjen på swehockeyns online tagit slut.
Dommarn var väl inte dålig men där fans en och annan regelföreselse som fick passera.
Att säga att pp-spelet fungerade bra är kanske att ta i ;-)
Man får hoppas att dom inte har tränat på pp men det brukar ju vara sista veckan innan seriestart som det ska nötas.
Tjeckerna spelade ruggit fult och sen på vanligt vis så försökte man filma sig till resten. Synd för dom hade tendenser till att visa dom där härliga långa passen upp mellan backarna på offensiva blå. Men som sagt det var inget dom tydligen tyckte var kul
Som jag såg det hade Dommarn haft samma bedömningsnivå på lagen så hade färjen på swehockeyns online tagit slut.
Dommarn var väl inte dålig men där fans en och annan regelföreselse som fick passera.
Sv: Ful hockey
Belix:
Man trodde ju knappt sina ögon när man följde matchen på swehockey. Det radades upp utvisningar på löpande band, och det var ju inga småförseelser heller.
Men pp-spelet verkar inte ha fungerat så bra eller ??
Man trodde ju knappt sina ögon när man följde matchen på swehockey. Det radades upp utvisningar på löpande band, och det var ju inga småförseelser heller.
Men pp-spelet verkar inte ha fungerat så bra eller ??
Ful hockey
Hoppas nu att inte Blanck inte blev alvarligt skadad.
Karlovy Vary var ett av dom fulaste lag man sett på länge.
Någon som vet hur det är med Blanck?
Karlovy Vary var ett av dom fulaste lag man sett på länge.
Någon som vet hur det är med Blanck?
go klack i går!
riktigt go klack i går tyckte jag........
hörde ni när frölunda sektionen ska ni gå hem nu när dom gjorde 4-5....
ashhh så fel man kan ha ta inte ut något i förskot
tjeckerna i dag hoppas många skall dit
hörde ni när frölunda sektionen ska ni gå hem nu när dom gjorde 4-5....
ashhh så fel man kan ha ta inte ut något i förskot
tjeckerna i dag hoppas många skall dit
lill-herman..
Vill bara berätta att Herminator har blivit pappa, en liten påg blev det...
Grattis Herman!!
Grattis Herman!!
Sv: många till halmstad
Ni som står och sjunger. Märker ni att 55% av ramsorna består av HATA MIF och HATA GÖTEBORG. Även när erat eget lag ska kallas ut på isen efter match har ni inget bättre för er än att skrika HATA GÖTEBORG. Ajjj Ajjj Ajjj
Sv: Hansson på G!
Zoid: Tyckte att han såg riktigt het ut i går, detta kan ju vara hans sista säsong och jag tror att han vill göra en snygg sorti..
Ses om ett par timmar!!
Ses om ett par timmar!!
Hansson på G!
Kan man kanske se fram emot en höjdarsässong av Hansson?
Kanske som i fornstora dagar?
RBK verkar välballanserat i år. Jämna femmor och laganda.
Kanske för tidigt på sässongen för att utala sig om det men det ser bra ut.
Kanske som i fornstora dagar?
RBK verkar välballanserat i år. Jämna femmor och laganda.
Kanske för tidigt på sässongen för att utala sig om det men det ser bra ut.
Sv: många till halmstad
danoj:
Skämtar du eller sover du?
Klicka på Rögleloggan här till höger. Referat på RBK's officiella sida.
Alternativt kan du scrolla ner ungefär 15 inlägg i denna gb'n, så står det på mer än ett ställe.
Eller dundra in på swehockey.se och läs online-statistiken.
Skämtar du eller sover du?
Klicka på Rögleloggan här till höger. Referat på RBK's officiella sida.
Alternativt kan du scrolla ner ungefär 15 inlägg i denna gb'n, så står det på mer än ett ställe.
Eller dundra in på swehockey.se och läs online-statistiken.
Sv: många till halmstad
OE:
Det var minsjäl på tiden ;-) Börjar bli lite väl mycket grus i ögonen nu.
Men du hann före NST i alla fall, den lär dimpa ner närsomhelst.
Det var minsjäl på tiden ;-) Börjar bli lite väl mycket grus i ögonen nu.
Men du hann före NST i alla fall, den lär dimpa ner närsomhelst.
Sv: många till halmstad
Gott folk: Referat efter segern är ute. Imorron fm kommer en intervju med en stooor Elitseriespelare...
Sv: många till halmstad
Jonas: Naturligtvis så är det i mina ögon betydligt mycket värre.
Men anmälan och vittne är nog den rätta vägen.
Man blir lika förbannad och som du säger trött på att det ska vara det löjliga beteendet som ska ta plats istället för spelet och dom gröna hjältarnas insatser som det pratas om.
Vi får hoppas att idioterna brände sin veckopeng i kväll så dom inte kan köpa fler folköl och bli så där starka att dom klarar av en liten grabb.
Ha det nu kallar kudden
Men anmälan och vittne är nog den rätta vägen.
Man blir lika förbannad och som du säger trött på att det ska vara det löjliga beteendet som ska ta plats istället för spelet och dom gröna hjältarnas insatser som det pratas om.
Vi får hoppas att idioterna brände sin veckopeng i kväll så dom inte kan köpa fler folköl och bli så där starka att dom klarar av en liten grabb.
Ha det nu kallar kudden
Sv: många till halmstad
Belix:
Jag vet, men det är heller inte speciellt tillåtet att ranta omkring och slå på småungar heller.
Jag vet inte....blir så trött....
Jag vet, men det är heller inte speciellt tillåtet att ranta omkring och slå på småungar heller.
Jag vet inte....blir så trött....
Sv: många till halmstad
Jonas: Namn har jag ingen aning om. Det är det vanliga packet. ca: 4 pers. Hjärnor som valnötter, sprit på det och du vet vad som händer. Mycket tragiskt.
Sv: många till halmstad
Jonas: Det är kanske en kanonide att hänga ut dom skyldiga med namn.
Men kanske man ska stilla sig lite jag vet inte om man kan göra det rent lagligt jag menar dom är ju knappast dömda än.
Men kanske man ska stilla sig lite jag vet inte om man kan göra det rent lagligt jag menar dom är ju knappast dömda än.
Sv: många till halmstad
nicke:
Japp, vinst i morrn så blir det väl final mot........just det :-)
Jaha, du såg dom nicke. Du vet kanske vilka det var? Gör mig då en tjänst och skriv ut deras namn här i gb'n.
Japp, vinst i morrn så blir det väl final mot........just det :-)
Jaha, du såg dom nicke. Du vet kanske vilka det var? Gör mig då en tjänst och skriv ut deras namn här i gb'n.
Sv: många till halmstad
Alltså vilken match. Vilka mål.. Uj uj uj... R.Hansson pyts direkt efter tekning var inte att leka med. Eller Hermans sista mål
Summering?. Rögle var jävligt bra i första. Andra perioden blir man totalt utspelade av VF. Man var inte i anfalls zon mer än typ 1min.
Tredje perioden var gämn. Rögle var riktigt starka och hämtade upp 4-5 underläge.
I Sudden så var Rögle klart giftigast. Fixade dom farligaste målchanserna.
Eftersom spelarna inte ville komma in på isen efter matchen så sprang folket efter spelarna på gräsmattan när dom "varvade ner"
Tja nu ligger en final mot Räliga laget nr1 nära. Ta nu CHANSEN!!
En sak till. Josefsson är kung. Han är riktigt riktigt bra.
Iwarsson var också skitduktig. + såklart oxå till Herminator och Rogge.
Vi ses imorn
Summering?. Rögle var jävligt bra i första. Andra perioden blir man totalt utspelade av VF. Man var inte i anfalls zon mer än typ 1min.
Tredje perioden var gämn. Rögle var riktigt starka och hämtade upp 4-5 underläge.
I Sudden så var Rögle klart giftigast. Fixade dom farligaste målchanserna.
Eftersom spelarna inte ville komma in på isen efter matchen så sprang folket efter spelarna på gräsmattan när dom "varvade ner"
Tja nu ligger en final mot Räliga laget nr1 nära. Ta nu CHANSEN!!
En sak till. Josefsson är kung. Han är riktigt riktigt bra.
Iwarsson var också skitduktig. + såklart oxå till Herminator och Rogge.
Vi ses imorn
Sv: många till halmstad
Det här hade jag inte väntat mig, men det var jäkligt trevligt;-)
Gott gooooo i grabbarna. Hoppas inte Hanssons och Hermanssons klubbor pajar för dom är riktigt heta. Hansson är så kall när han kommer själv med målisen, i alla fall idag.
Tråkigt att behöva se ett antal idioter springa omkring och bete sig som svin. Det behövs ju alltid ett antal vakter för att hålla koll på dessa ljushuvud.
Gott gooooo i grabbarna. Hoppas inte Hanssons och Hermanssons klubbor pajar för dom är riktigt heta. Hansson är så kall när han kommer själv med målisen, i alla fall idag.
Tråkigt att behöva se ett antal idioter springa omkring och bete sig som svin. Det behövs ju alltid ett antal vakter för att hålla koll på dessa ljushuvud.
Sv: många till halmstad
Fransson:
En dag växer förhoppningsvis du också upp. Tills dess kan du väl åtminstone försöka hålla skitsnacket härifrån. Tack!
En dag växer förhoppningsvis du också upp. Tills dess kan du väl åtminstone försöka hålla skitsnacket härifrån. Tack!
" Vuxna " Rögle fans
Då har vi haft besök av Röglefans i Halmstad och min grabb på 11-år som spelar med Hammers U-11 lag kommer tyvärr inte att gå på någon mer match där Rögle spelar. Synd då matcherna mellan Halmstad och Rögle brukar bara spännande. Detta för att Rögle har vissa mycket mogna, tuffa 20-åringar som visar din överlägsenhet och manlighet genom att pryla upp smågrabbar i 10-11 årsåldern så jag vågar inte släppa med min grabb när ni spelar och tyvärr så kan jag inte vara med han heller eftersom jag för det mesta står och säljer korv i nått stånd för att tjäna in pengar till hans lag. GRATTIS RÖGLEFANS ni har lyckats svärta ner ert lag ännu en gång här i Halmstad och ändå så spelade ni inte ens mot Halmstad. MOGET.
Mvh
En besviken Hockey Pappa
Mvh
En besviken Hockey Pappa
Sv: många till halmstad
Joinzzon: det blev oavgjort i kväll och ni vann i sudden grattis
vid oavgjort resultat efter tre perioders spel förlängs matchen enligt overtime- metoden tills någon av lagen gjort mål. overtime spelas max 5 minuter med 4 utespelare per lag. om det är inte avgjort så bli det straffar, tre namngivna spelare skall lägga straffarna varannan gång och är det fortvarande oavgjort efter tre straffar bli det sist sudden straffar tills en vinnare utses.. kanske lite hjälp om det händer någon annan match hur reglerna fungerar..trevlig fortsatt sommar önskar jag dig
vid oavgjort resultat efter tre perioders spel förlängs matchen enligt overtime- metoden tills någon av lagen gjort mål. overtime spelas max 5 minuter med 4 utespelare per lag. om det är inte avgjort så bli det straffar, tre namngivna spelare skall lägga straffarna varannan gång och är det fortvarande oavgjort efter tre straffar bli det sist sudden straffar tills en vinnare utses.. kanske lite hjälp om det händer någon annan match hur reglerna fungerar..trevlig fortsatt sommar önskar jag dig
Sv: många till halmstad
Najots: och Ozzy
Tack för resultaten, det gläder en sönderbränd turist som knallat omkring pa 2500m höjd hela dagen och matt som en prins
det blev salva för själen. Det är väl värt
pengarna (3 euro) och följa RBK (och ert snack i GB) Ha det, alla!
Tack för resultaten, det gläder en sönderbränd turist som knallat omkring pa 2500m höjd hela dagen och matt som en prins
det blev salva för själen. Det är väl värt
pengarna (3 euro) och följa RBK (och ert snack i GB) Ha det, alla!
« Föregående · 102363 · Nästa »
Jag räknar dagarna som är kvar på swehockey!