Mygel: Om mitt minne är friskt så brukar Karma vänta ett tag innan han skriver på eller i detta fall nu ger klartecken att han inte bryter kontaktet. Möjligt han fortfarande går och väntar på anbud från högre makter..
Tuborg:Menar du Johan eller David?Johan tvivlar jag på eftersom Senaste nytt är att han är aktuell för Oskarshamn.Men det är inte helt klart att Halvardsson blir klar för dom. Han har nämligen fått ett bud från NHL-klubben NY Islanders och han ska dit till Juni på ett läger.Om det inte blir Islanders är dock Oskarsham heteste altenativet
Fransson: mmm visst har han potential. Har inte följt Nordquist så där extremt noggrannt under säsongen men minns att han var en väldigt medioker skridskoåkare när lirade i Leksand.
Har han möjligtvis förbättrat skridskoåkningen något?
Predator: Bra skulle jag inte kalla den...han var het i grundserien, men under SA och KS, sackan i hop totalt...men jag hoppas han stannar, det finns stor potential hos den grabben
Junior: Får införa en hus regel för att hålla er lugna: "Inget stötande på spelarna!!" (om så sker så kanske vi aldrig mer får med spelarna eftersom deras fruar o flickvänner inte släpper iväg dem)
Det kommer kanske att vara något kvinnfolk på Bowlinghallen (AIA består inte bara av kilar som du vet). Och om det inte finns där så finns det säkert på Kompis.
För AIA medlemmar så rekommenderar jag att titta in på AIA sidan om det kommande årsmötet samt avslutningsfesten. Dags att börja sätta på brännaren redan nu kanske........
På officiella står det att någon som heter R.Melin fyller 47år den 25:e. Vem är det? ... Vi har väl ingen R.Melin i Rögle ....eller...man vet ju aldrig nu i dessa tider.
bobbe:Tja en sak som skiljer Martin från Juha och Micke är att han också är en man i och med Lindman=)Nu spelar ju inte Juha Lind kvar i Sverige iofs.Han är klar för Jokerit.
Fransson: Det är väl ändå bättre att de har egna ramsor, än att de tar från andra, eller hur? Jag tycker ju att Lindköping är lite mer pinsamma när det gäller ramsor..