GÖTT!!!
« Föregående · 191122 Till forumet
Sv: GÖTT!!!
Jo minsann nu är vi i ledning! Jag tycker då inte att SVT nämner så mycket om att vår klack är bra/bäst. Men hos löven och saik duger det!
3139 eller vad det nu var, var på plats! Jag trodde inte att denna match kunde intressera Ängelholmarna så mycket!
åk gärna många till IKO nu så Rögle vinner där med och kom på onsdag, då är det SAIK och det lär bli fullsatt, tror jag!
Nej nu måste jag gå och lägga mig! Gött Rögle!
3139 eller vad det nu var, var på plats! Jag trodde inte att denna match kunde intressera Ängelholmarna så mycket!
åk gärna många till IKO nu så Rögle vinner där med och kom på onsdag, då är det SAIK och det lär bli fullsatt, tror jag!
Nej nu måste jag gå och lägga mig! Gött Rögle!
« Föregående · 191122
De bör väl kunna utnyttja det bättre vid det här laget? ; )
Övning ger färdighet!
Det lossnar nog snart.
Serieledare o allt!
Gött!